Call of Duty är de mest sålda spelen på Amazon

Robot
Call of Duty är de mest sålda spelen på Amazon
Medlem
Call of Duty är de mest sålda spelen på Amazon

Deprimerande att se en sån här lista.

Medlem

Call of Duty samt Fifa (Fifa 13 två gånger...?), vilken kvalité...!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Atlas Tasume:

Call of Duty samt Fifa (Fifa 13 två gånger...?), vilken kvalité...!

Typo!


signatur
Inaktiv

Zumba fitness .. wut

:B

Medlem

Vad hände med Kinect Star Wars?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Zarree:

Deprimerande att se en sån här lista.

Vad är det som är deprimerande med den här listan? Att CoD har hittat ett koncept som når ut till en enorm publik? Att både gamers och "icke-gamers" köper både CoD och FIFA? Det är bara helt olika målgrupp för de här spelen jämfört med de flesta spel som recenseras på den här sidan.

Medlem
Skrivet av Athaleos:
Skrivet av Zarree:

Deprimerande att se en sån här lista.

Vad är det som är deprimerande med den här listan? Att CoD har hittat ett koncept som når ut till en enorm publik? Att både gamers och "icke-gamers" köper både CoD och FIFA? Det är bara helt olika målgrupp för de här spelen jämfört med de flesta spel som recenseras på den här sidan.

Ja det är deprimerande att så dum underhållning leder listan, så lite tänkande så som möjligt och så mycket explosioner som möjligt, det är tragiskt.

Medlem

Top 5 på listan va bra iaf

Medlem
Skrivet av Deli:
Skrivet av Athaleos:
Skrivet av Zarree:

Deprimerande att se en sån här lista.

Vad är det som är deprimerande med den här listan? Att CoD har hittat ett koncept som når ut till en enorm publik? Att både gamers och "icke-gamers" köper både CoD och FIFA? Det är bara helt olika målgrupp för de här spelen jämfört med de flesta spel som recenseras på den här sidan.

Ja det är deprimerande att så dum underhållning leder listan, så lite tänkande så som möjligt och så mycket explosioner som möjligt, det är tragiskt.

Definitionen av den generella människan idag!

Inaktiv
Skrivet av Deli:
Skrivet av Athaleos:
Skrivet av Zarree:

Deprimerande att se en sån här lista.

Vad är det som är deprimerande med den här listan? Att CoD har hittat ett koncept som når ut till en enorm publik? Att både gamers och "icke-gamers" köper både CoD och FIFA? Det är bara helt olika målgrupp för de här spelen jämfört med de flesta spel som recenseras på den här sidan.

Ja det är deprimerande att så dum underhållning leder listan, så lite tänkande så som möjligt och så mycket explosioner som möjligt, det är tragiskt.

Att världens största sport är med på topplistan kan inte vara så förvånande. Vänner jag har som aldrig spelar spel egentligen spelar gärna FIFA eller NHL och tar några öl. Var glad att det finns spel för alla sorters individer.

Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av Deli:
Skrivet av Athaleos:
Skrivet av Zarree:

Deprimerande att se en sån här lista.

Vad är det som är deprimerande med den här listan? Att CoD har hittat ett koncept som når ut till en enorm publik? Att både gamers och "icke-gamers" köper både CoD och FIFA? Det är bara helt olika målgrupp för de här spelen jämfört med de flesta spel som recenseras på den här sidan.

Ja det är deprimerande att så dum underhållning leder listan, så lite tänkande så som möjligt och så mycket explosioner som möjligt, det är tragiskt.

Att världens största sport är med på topplistan kan inte vara så förvånande. Vänner jag har som aldrig spelar spel egentligen spelar gärna FIFA eller NHL och tar några öl. Var glad att det finns spel för alla sorters individer.

Nej Bleak, du får inte tycka så. På FZ är man elitister där man endast ska spela indie- och spel som inte är mainstream eller för casuals. Gillar du sådana spel är du inte en gamer utan en icke-gamer...

...Fyfan vad jag stör mig på vissa ev er på denna sida. To each his own liksom.

Medlem

Jadu... smaken är som baken, delad.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Inaktiv
Skrivet av Tvättbjörn:
Skrivet av bleak:
Skrivet av Deli:
Skrivet av Athaleos:
Skrivet av Zarree:

Deprimerande att se en sån här lista.

Vad är det som är deprimerande med den här listan? Att CoD har hittat ett koncept som når ut till en enorm publik? Att både gamers och "icke-gamers" köper både CoD och FIFA? Det är bara helt olika målgrupp för de här spelen jämfört med de flesta spel som recenseras på den här sidan.

Ja det är deprimerande att så dum underhållning leder listan, så lite tänkande så som möjligt och så mycket explosioner som möjligt, det är tragiskt.

Att världens största sport är med på topplistan kan inte vara så förvånande. Vänner jag har som aldrig spelar spel egentligen spelar gärna FIFA eller NHL och tar några öl. Var glad att det finns spel för alla sorters individer.

Nej Bleak, du får inte tycka så. På FZ är man elitister där man endast ska spela indie- och spel som inte är mainstream eller för casuals. Gillar du sådana spel är du inte en gamer utan en icke-gamer...

...Fyfan vad jag stör mig på vissa ev er på denna sida. To each his own liksom.

Om det inte är Half-Life 3. Då är det naturligtvis okej av någon anledning.

Medlem

Sånt här säger mer om hur dyrt det är på andra ställen än om hur bra en viss produkt är.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Försök inte förstå, försök inte förklara, sliter bara på orden i onödan

Medlem

Modern Warfare 2 är så jävla bra=)

Medlem

Sorgligt. (väntar på fanboys som måste försvara detta)


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv
Skrivet av Tybalt:

Sorgligt. (väntar på fanboys som måste försvara detta)

Så bara för att man inte tycker att det är sorgligt att COD toppar listan så är man en fanboy?

Det som är sorgligt är människor som anser sig själva vara bättre än andra pga sin spelsmak. En fullt normal människa borde ha förmågan att tänka lite längre och förstå att det finns enormt mycket andra spel att spela ifall man inte gillar COD.

Medlem

Har det slagit er som säger emot att det sorgliga kanske inte är att det är just CoD, utan att det är ett spel som är det mest sålda?

Att det inte är böcker eller andra saker. Det handlar inte nödvändigtvis om att det är CoD, utan om att det är spel.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Inaktiv
Skrivet av Stag:

Har det slagit er som säger emot att det sorgliga kanske inte är att det är just CoD, utan att det är ett spel som är det mest sålda?

Att det inte är böcker eller andra saker. Det handlar inte nödvändigtvis om att det är CoD, utan om att det är spel.

Läs nyheten.

Medlem

Jag har läst nyheten och vet om att den handlar om CoD. Men det spelar ingen roll.

Anledningen till att många tycker det är sorgligt är inte för att det är ett spel som ligger i toppen, och inte nödvändigtvis för att det är CoD.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Inaktiv
Skrivet av Stag:

Jag har läst nyheten och vet om att den handlar om CoD. Men det spelar ingen roll.

Anledningen till att många tycker det är sorgligt är inte för att det är ett spel som ligger i toppen, och inte nödvändigtvis för att det är CoD.

Herregud.

"De går igenom sina olika kategorier och listar de tio mest säljande produkterna inom varje. Inte helt oväntat dominerar Call of Duty-serien spellistan."

Medlem

Okej, det missade jag helt. Du kunde ha skrivit det istället för att driva på det.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Inaktiv

Skrev "läs nyheten" för att jag satt på min iPhone och därmed inte orkade skriva något längre stycke. Inget jag gjorde för att vara douchig, även om det kanske verkade så.

1
Skriv svar