Shoppinglördag med givet spelinköp

Flakmonkey
Shoppinglördag med givet spelinköp

Har varit en riktigt shoppinglördag idag och tyvärr insåg jag försent att det var löningshelg. Jag fick alltså trängas med en massa härliga och ohärliga människor i Stockholms stad vilket inte var planen. Trots det så måste jag säga att gick riktigt bra. Två par jeans och fem tröjor blev det i tröjväg, lite "skönhetsprodukter" till mig själv, en present till sambon och den det viktigaste - en present till mig själv.

Jag kunde ju inte undgå att titta förbi Webhallen för lite inköp nu när jag lyckats tunnat ut backloggen en del de på senaste tiden. Som vanligt tog jag mig en titt i reabacken (nej jag inser att de inte har riktiga backar där men det låter bättre) och hittade tre titlar som föreföll prisvärda. #DMC: Devil May Cry, #Tomb Raider och #Darksiders II fick det bli. Tre titlar med mycket action men det är väl i princip allt de har gemensamt alltså. Får se vilket av dem det blir jag tar mig an först, men det blir troligen något av dem efter att jag tagit mig igenom #Brothers: A tale of two sons. Förhoppningsvis gör jag det redan ikväll om det blir att jag sätter mig och lirar.

#blogg

Shoppinglördag med givet spelinköp

Tomb Raider är väldigt bra. Leta upp alla hemliga gömmor och finslipa din bilbågeteknik, det kommer du behöva.

DmC är också riktigt bra.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tomb Raider är grymt bra, tyckte att Darksiders var rätt kasst tyvärr.

Flakmonkey
Skrivet av walter_iego:

Tomb Raider är väldigt bra. Leta upp alla hemliga gömmor och finslipa din bilbågeteknik, det kommer du behöva.

DmC är också riktigt bra.

Skönt att höra

Skrivet av Athaleos:

Tomb Raider är grymt bra, tyckte att Darksiders var rätt kasst tyvärr.

Är Darksiders II så mycket sämre än ettan? Tyckte ju att det var en riktig höjdare

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av walter_iego:

Tomb Raider är väldigt bra. Leta upp alla hemliga gömmor och finslipa din bilbågeteknik, det kommer du behöva.

DmC är också riktigt bra.

Skönt att höra

Skrivet av Athaleos:

Tomb Raider är grymt bra, tyckte att Darksiders var rätt kasst tyvärr.

Är Darksiders II så mycket sämre än ettan? Tyckte ju att det var en riktig höjdare

Det är ettan jag har spelat!

Medlem

Såg ut som en riktigt bra investering där! Darksiders 2 och Tomb Raider är riktigt bra!

1
Skriv svar