Spelhösten 2013

Medlem
Spelhösten 2013

Gta, watch dog och allt vad dom heter i sin ära, men Wasteland 2 är ju överlägset det jag väntar mest på, bara att hålla tummarna att det kommer ut inom en snar framtid.

Medlem

och såklart flera av dom kan man inte spela innan 2014 för att ms inte vill släppa sin jävla konsol i sverige detta år -.-


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av Petrik:

Gta, watch dog och allt vad dom heter i sin ära, men Wasteland 2 är ju överlägset det jag väntar mest på, bara att hålla tummarna att det kommer ut inom en snar framtid.

Medhåll, Wasteland 2 är nummer ett på vill-ha listan just nu.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

smyger in lite reklam för X Rebirth som jag hoppas, hoppas, hoppas, kan komma att bli en liten sleeper-hit.

Medlem

NBA 2k14 1 Oktober Det väntar jag på.

Medlem

Lego Marvel Super Heroes?!


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Skribent
Skrivet av cute_ninja:

och såklart flera av dom kan man inte spela innan 2014 för att ms inte vill släppa sin jävla konsol i sverige detta år -.-

Många butiker, bland annat Spelbutiken och Game, tar in importerade versioner från Tyskland och Storbritannien. Så hör med dem (eller andra återförsäljare) om du är sugen på en Xbox One innan årsskiftet.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Walking dead S2, Southpark, Wasteland, The wolf among us. Dvs alla utan datum.

Medlem

Inte mycket av värde på den listan, får väl hoppas att Watchdogs inte blir en sönder hypad flopp för då kvarstår bara Arma3...

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av cute_ninja:

och såklart flera av dom kan man inte spela innan 2014 för att ms inte vill släppa sin jävla konsol i sverige detta år -.-

Många butiker, bland annat Spelbutiken och Game, tar in importerade versioner från Tyskland och Storbritannien. Så hör med dem (eller andra återförsäljare) om du är sugen på en Xbox One innan årsskiftet.

Det går att importera - men jag läste nånstans att om du gör det måste du ha ett kreditkort utfärdat i orginallandet för att köpa grejer på Xbox Live. Eller ett Paypal konto med ett IP knutet till orginallandet.

Regionsfritt - jo jag tackar.


signatur

BF4 tack, sen är jag nöjd.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

GTAV, AC4 & BF4 räcker långt för mig.

BF blir på PC, de andra 2 har jag inte riktigt bestämt mig om det blir konsol eller PC.


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Det är Arma III och Wasteland som är intressanta för min del.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Wasteland är det enda som kommer köpas.

Medlem

Bra lista, men jag saknar det superaktuella Amnesia: A Machine For Pigs!

Medlem

Jag saknade X: Rebirth på listan, men det är ju iofs lite av ett nich-spel eftersom det riktar sig till spelare med en IQ över 90...

Medlem

Mycket gott men de finns bra mycket mer gott som inte nämndes för de som är intresserade av lite mer nicher. Amnesia, Outlast, Men of War AS 2, IL2 BOS osv.

Medlem
Skrivet av Typhor:

smyger in lite reklam för X Rebirth som jag hoppas, hoppas, hoppas, kan komma att bli en liten sleeper-hit.

Tror att "1" ship biten kommer floppa tyvärr. Annars hade det vart grymmt. Men att sitta och fjärrstyra drones osv, nja...

Hoppas dock jag har fel.

Medlem

Mycket nytt, men det som jag lär sitta klistrad framför den närmsta tiden är nog GTA

Medlem

inget Pixeljunk Inc?

Inaktiv
Skrivet av Horniak:
Skrivet av Typhor:

smyger in lite reklam för X Rebirth som jag hoppas, hoppas, hoppas, kan komma att bli en liten sleeper-hit.

Tror att "1" ship biten kommer floppa tyvärr. Annars hade det vart grymmt. Men att sitta och fjärrstyra drones osv, nja...

Hoppas dock jag har fel.

Fast det är väl bara för att man har ett skepp som "mainskepp", men därefter så kan man förflytta sig någorlunda fritt bland dom andra? Eller?

jkw
Medlem

Min plånbok kommer att grina i höst.
PlayStation 4 bokat med Watch Dogs Dedsec Edition.
GTA V hämtas ut på release-dagen.

Sedan en drös med najs spel som kommer till PlayStation 4:
* The Crew
* Destiny
* InFamous: Second Son
* mfl!

Inaktiv

Kände inte till Wasteland. Härligt, ett till spel att längta till

Medlem
Skrivet av Aresz:
Skrivet av Horniak:
Skrivet av Typhor:

smyger in lite reklam för X Rebirth som jag hoppas, hoppas, hoppas, kan komma att bli en liten sleeper-hit.

Tror att "1" ship biten kommer floppa tyvärr. Annars hade det vart grymmt. Men att sitta och fjärrstyra drones osv, nja...

Hoppas dock jag har fel.

Fast det är väl bara för att man har ett skepp som "mainskepp", men därefter så kan man förflytta sig någorlunda fritt bland dom andra? Eller?

Jag tänker såhär: många skeppsmodeller jag ändå aldrig kommer få se då spelet inte är i tredjeperson vs en utlovad dynamisk ekonomi där allt man gör ska påverka världen. Hålls det utlovade så skiter jag i hur få skepp jag har

Medlem

Det nya Mario-spelet ser jag fram emot.

Medlem

Planetary Annihilation ser jag mest fram emot, hoppas det hinner komma innan nyår. Verkar grymt häftigt.

Medlem

Beyond two souls<3

Medlem
Skrivet av Typhor:
Skrivet av Aresz:
Skrivet av Horniak:
Skrivet av Typhor:

smyger in lite reklam för X Rebirth som jag hoppas, hoppas, hoppas, kan komma att bli en liten sleeper-hit.

Tror att "1" ship biten kommer floppa tyvärr. Annars hade det vart grymmt. Men att sitta och fjärrstyra drones osv, nja...

Hoppas dock jag har fel.

Fast det är väl bara för att man har ett skepp som "mainskepp", men därefter så kan man förflytta sig någorlunda fritt bland dom andra? Eller?

Jag tänker såhär: många skeppsmodeller jag ändå aldrig kommer få se då spelet inte är i tredjeperson vs en utlovad dynamisk ekonomi där allt man gör ska påverka världen. Hålls det utlovade så skiter jag i hur få skepp jag har

Aresz: Nej tyvärr, du har ett skepp som du kan flyga. Du kan äga fler, men de kan du bara ge order till. "drones" kan man dock fjärrstyra.

Typhor: Förstår inte riktigt hur du tänker. På vilket sätt är det antingen eller? Att det endast finns ett skepp att styra har inte ett dyft att göra med ekonomin i spelet. Ta en titt på de tidigare X spelen.

Medlem

Blir inte särskilt till mig för något i denna lista, möjligtvis kan jag vara intresserad utav Watch Dogs, GTA V, Beyond och Wasteland 2. Annars är PS4 i sig den stora höjdpunkten.

12
Skriv svar