Bakom kulisserna på Metal Gear Solid 5

Robot
Medlem
Bakom kulisserna på Metal Gear Solid 5

No, wait! That.... That picture, NOOOOOO! SHIT STORM INC!

Inaktiv

Aha, där gick chansen att få ett bra betyg av FZ åt helvete.

Medlem

Det är ju helt galet vad söt

Kojima

är.

Medlem

Jag har inte märkt att spelet fått "mycket" kritik av någon annan än just Arnroth. Tvärtom så är de flesta spelsidor och forum riktigt upphypade för det här spelet.

Men, det här spelets recension lär väl vara en textvägg av ingen fakta alls förutom en massa om just Quiets utstyrsel.
Jag hoppas att så inte är fallet, men som det är på FZ just nu så är chansen väldigt hög att det blir så...

Ish
Medlem

Sen när blev Arnroth FZ's strippklubbsexpert då?


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Medlem

MGS5 och The Division är det jag mest ser fram emot i vinter!

Och ja, fruktansvärt söt tjej och sexig karaktär, typiskt för kojima och MGS-serien. Ingen nytt eller ovanligt, men hade helt klart känts mer seriöst med en riktig stridsmundering.

Edit:

Det har blivit en ganska stor snackis, hela Quiet's design, inte bara på fragzone. Tydligen har det påpekats och kritiserats på många spelsidor/forum runt i världen.

Men en rolig sak jag läste var att Halo utvecklaren David Ellis inte kunde hålla tungan i styr och attackerade Hideo Kojima för Quiet som "sexistisk" och "lat" karaktärsdesign.
Detta från ett team vars kvinnliga huvudkaraktär är en naken AI som fått större bröst i senare spel.
Då har ju Kojima iaf varit ärlig ang Quiet's design.

Jag tycker förvisso att det inte behövs sex och erotik för att sälja ett spel, men jag har svårare för hycklande moralkärringar som försöker vinna PR-poäng när chansen ges.

Såg dock att han blivit tokägd på twitter för sitt idiotiska uttalande.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Jag utannonserar härmed Arnoth-regeln.

Den stipulerar:
Mängden unga kvinnor med bikinis korrelerar positivt med mängded allmän moralhysteri.

Medlem

Och det finns som sagt en anledning till varför han har designat henne som han har gjort http://kotaku.com/theres-a-reason-for-metal-gears-sexy-sniper...

Inaktiv
Skrivet av M_R_X5432:

Fan vad söt hon är i videon!

Kolla in IGN och kommentarerna där ang dessa bilder. Kommer bli en shitstorm när detta spel ska recenseras på FZ. 2/5 gissar jag på. Älskar att bo i feministsverige.

Tur man har sweclockers kvar iaf. En seriös sida som håller feminism borta. Men de är lite annat folk med.

En sida som håller sig till vad den är skapad för.

Medlem

Hoppas att hon har solkräm på sig, kommer få en hemsk bränna.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

1
Skriv svar