Stöd Flatout-skaparnas nästa pc-racingspel

Robot
Stöd Flatout-skaparnas nästa pc-racingspel
k3m
Medlem
Stöd Flatout-skaparnas nästa pc-racingspel

Hoppas de fångar känslan från DD1. Då köper jag det tio ggr om

Medlem

Jag vet fan inte om jag vågar, Flatout 1 var ju skitbra och asroligt med utmanande körfysik och förstörelse till max.
Flatout 2 och framåt var ju hästskit, Need For Speed med lite tacklingar hit och dit. Förlorade helt karaktären från första spelet.


signatur

// Bacon <3

Inaktiv
Skrivet av k3m:

Hoppas de fångar känslan från DD1. Då köper jag det tio ggr om

jag har då aldrig vart så exalterad över ett spel så jag köper det 10 ggr

Medlem

Hoppas att carmageddon inkluderas

Medlem

Ååå snälla låt det komma på ps4 också!!!

Medlem
Skrivet av k3m:

Hoppas de fångar känslan från DD1. Då köper jag det tio ggr om

Givet köp om det ens kan närma sig DD1 i underhållningsvärde.

Medlem

Att det skall köpas 3 utav favoritracing-spelen.. DD, SR och FO blandat in till ett spel

Inaktiv

Jag hade gärna lagt en pre-order ifall Bugbear kunde ge någon info angående DRM. Jag frågade dock Bugbear på FB som svarade kort och gott:
"We're for sure going to be selling & distributing outside of Steam, as well. No word on possible DRM yet, sorry - we just don't know."
Jag avvaktar därför med att köpa tills jag vet med säkerhet vad som gäller.

Medlem

Älskade detta spel! Vill gärna stödja dem men jag har inte PC utan kör endast spel på konsoll.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av PcKaffe:

Jag vet fan inte om jag vågar, Flatout 1 var ju skitbra och asroligt med utmanande körfysik och förstörelse till max.
Flatout 2 och framåt var ju hästskit, Need For Speed med lite tacklingar hit och dit. Förlorade helt karaktären från första spelet.

2:an var inte så dåligt, jag tyckte 2:an var mer lik 1:an än vad 3:an etc

Medlem

Street Rod som inspiration låter ju awesome. MEN det som egentligen sålde mig mest på första spelet är ju FOLKRACE känslan. Men det verkar dom ju helt glömt bort att det ens var en grej. Så det är lite deprimerande.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Älskar första Flatout spelet, inte så mycket uppföljarna, men första är ett mästerverk! Så jag hoppas det här blir av, och så bra som det bara kan! Me want this!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Älskar första Flatout spelet, inte så mycket uppföljarna, men första är ett mästerverk! Så jag hoppas det här blir av, och så bra som det bara kan! Me want this!

Allt hänger på om det här spelet blir som det första eller inte! De andra spelen har ju varit mer eller mindre deprimerande

Medlem

nice.. har alla flatout utom sista.. som dom inte ens nämner i detta...
älska flatout..
Helt klart ett köp, kanske lite hjälp oxå


signatur

//Peace out

Medlem

Gillar alla Flatout spelen, blir till att följa detta!


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Flatout är ett av de bästa racingspelen jag kört. Var riktigt kul att köpa diverse delar och uppgradera sin bil. Till detta skulle jag vilja se mer sådant men mer sido uppgraderingar i så fall. Så det inte blir bara direkt uppgraderingar.
Annars väntar jag mig destruktion galore.

Medlem
Skrivet av PcKaffe:

Jag vet fan inte om jag vågar, Flatout 1 var ju skitbra och asroligt med utmanande körfysik och förstörelse till max.
Flatout 2 och framåt var ju hästskit, Need For Speed med lite tacklingar hit och dit. Förlorade helt karaktären från första spelet.

Bugbear hade ingenting att göra med Fo3. De har inte haft namnrättigheterna till Flatout sen 2009 eller något liknande typ. Fo2 tycker jag är grymt bra.


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Coop hade varit riktigt ballt, så man kör två pers tillsammans mot alla andra, så en kan mosa bort fiender medans den andra vinner, eller båda bara mosar alla bilar.

Medlem

Verkar fortfarande finnas hopp för framtidens spel.

"The publishers are telling us, there is no market for this game... That WE want to deliver..." !

Yes! SCREW THE PUBLISHERS! "big-mass" är otåliga sheitnoobs. Se bara på cod, bf, Flatout 2.3 och senare (om det finns, har inte sett åt flatout hållet sen tvåan o trean). Det är så man spyr galla över det.

Men det ser bra ut redan. Raw is the way.

Medlem

Var väl inget fel på 2:an? ett av de roligaste spelen jag kört med ratt på PC.

Medlem
Skrivet av pippen1001:
Skrivet av PcKaffe:

Jag vet fan inte om jag vågar, Flatout 1 var ju skitbra och asroligt med utmanande körfysik och förstörelse till max.
Flatout 2 och framåt var ju hästskit, Need For Speed med lite tacklingar hit och dit. Förlorade helt karaktären från första spelet.

2:an var inte så dåligt, jag tyckte 2:an var mer lik 1:an än vad 3:an etc

Nej jag kanske var lite dramatisk, 2an är inte skitkass. Men jämfört med 1an så är det redan där på väg åt fel håll i mitt tycke.


signatur

// Bacon <3

1
Skriv svar