Warcraft-filmen lever!

Robot
Medlem
Warcraft-filmen lever!

Helt plötsligt drog alla FZ användare fram google och sökte tills ögonen blev blodiga.

Medlem

Detta blir nog en flopp.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Där ser man.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av chopper:

Detta blir nog en flopp.

Gillar din optimism.

Medlem

Alltså, orcher har ju lyckats på film förut, och försöker de bara låta bli att dra sig in alla raser och klasser i en film kan det säkert bli en duglig rulle. Sen om den går bra kan de släppa en uppföljare med alver etc.

Medlem
Skrivet av Robez:
Skrivet av chopper:

Detta blir nog en flopp.

Gillar din optimism.

Jag måste gilla en ide för att vara optimistisk om den. I detta fall nej tack.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Source Code och framför allt Moon är bra nog för att jag ska vara intresserad.

Medlem

roligaste kommer vara dessa nissar som har noll koll om warcraft lore och spelat wow bara eller slutet av wow.

Kommer typ säga dafuq im watching? this is wrong this is not how warcraft is this sucks!

när i själva verket det är så warcraft är och dom kommer gå tillbaka.

Det är fö orgrim doomhammer och Lothar som slogs i cgi: teasern

Så tydligen har dom gjort HELT Rätt dom har gått tillbaka till när thrall vart liten m.m och går på loren ínnan thrall.

Så vi lär väl kanske se rexxar när han räddade horde bla första gången(även humans)

vi kommer att se grom hellscream, thralls pappa och mor när dom blir assasinerade,och thrall blir tagen sen hoppar dom fram i tiden och tillbaka mellan thrall som liten till the "gathering" innan the horde formades.

Dvs när frostwolf clan mfl går ihopa och gör horde och letar efter fler orcer att slåss sida vid sida med.

Ser positivt på detta rätt move tbh

Medlem
Skrivet av chopper:

Detta blir nog en flopp.

Flopp eller ej, de flesta spelintresserade kommer nog se den oavsett. Ungefär lika mycket flopp som Diablo 3 isåfall. Spelet är skit men säljer som smör oavsett. :\

Lite som Apple produkter! (okej okej, jag ger mig! Vill inte väcka ilska, var bara tvungen. )

Inaktiv
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av chopper:

Detta blir nog en flopp.

Flopp eller ej, de flesta spelintresserade kommer nog se den oavsett. Ungefär lika mycket flopp som Diablo 3 isåfall. Spelet är skit men säljer som smör oavsett. :\

Lite som Apple produkter! (okej okej, jag ger mig! Vill inte väcka ilska, var bara tvungen. )

Det är Blizzard... behöver inte säga mer än så. Nu har iofs jag tappat allt hopp för det företaget och ser ingen annan lösning än att de på något sätt blir av med cancersvulsten Activision.

Ont: Detta beror så mycket på vilken story de bestämmer sig för att göra. Loren är åt helvete för stor för en film och den enda personen jag kan se att man kan göra en intressant film om är Arthas väg från Paladin till Death Knight, inte Lich King för det skulle bli för långt.
För övrigt så är 99% av alla spel som har blivit film dåliga och 99% av alla filmer som blivit spel dåliga så jag tycker att de kan hålla dessa två så långt ifrån varandra som möjligt.

Medlem
Skrivet av Robez:
Skrivet av chopper:

Detta blir nog en flopp.

Gillar din optimism.

Flopptimism

Medlem

Diablo 3 blev ju lite utav en besvikelse men jag tror faktiskt de kan göra något bra utav filmen.

Medlem

Med Duncan i laget kan det inte misslyckas!


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Warcraft filmen kommer nog vara rejält ostig

Medlem

får mig att tänka på


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Inaktiv
Skrivet av Verdurakh:

Kung!

Medlem

Nostalgiklipp! Undrar om man någonsin kommer få uppleva den känslan runt ett spelsläpp igen.

Medlem
Skrivet av Verdurakh:

"The drums of war, thunder once again..."

Det var tider de, nostalgi :)!

Medlem
Skrivet av LordVaakos:
Skrivet av Verdurakh:

"The drums of war, thunder once again..."

Det var tider de, nostalgi :)!

Wow var inte bara ett spel när det kom, det var en livsstil för många! Oavsett vad så tror jag att wow är det bästa liret jag spelat om jag ska va ärlig.

Medlem
Medlem

2006 var nog en nyhet som denna intressant.

Medlem

Om dom skrotar hela Wow-skiten så blir jag glad. I princip allt som hänt efter att Illidan blir dödad borde skrotas.

Medlem

Håller tummarna. Vill fortfarande se en grym Warcraft film

Medlem
Skrivet av Cladrius:
Skrivet av LordVaakos:
Skrivet av Verdurakh:

"The drums of war, thunder once again..."

Det var tider de, nostalgi :)!

Wow var inte bara ett spel när det kom, det var en livsstil för många! Oavsett vad så tror jag att wow är det bästa liret jag spelat om jag ska va ärlig.

Så grym film! starkaste minnet i spelet är nog när jag skapade min Dwarf Hunter på US beta där man hade 20-30 sec lot lag och mobben man dödat hade hunnit respawna och döda en innan man lootat föremålen på mobben

För mycket tid och pengar har man lagt på WoW men man lade till slut av med cracket i alla fall.

Medlem
Skrivet av Verdurakh:

Det är en jädrans snygg video ändå! Den har ju trots allt några år på nacken!


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Verdurakh:

Helt klart en av mina absoluta favoriter av Blizzards cinematics.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av FuzioN:

roligaste kommer vara dessa nissar som har noll koll om warcraft lore och spelat wow bara eller slutet av wow.

Och dom som har koll vet att det bara är en billig kopia av warhammer.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av FuzioN:

roligaste kommer vara dessa nissar som har noll koll om warcraft lore och spelat wow bara eller slutet av wow.

Och dom som har koll vet att det bara är en billig kopia av warhammer.

Och dem som har koll vet att GW inte uppfann några av deras raser och gör WH till en billig kopia av LOTR

Medlem

Det är sant. Tolkien skapade fantasyvärlden som används flitigast.
Men skillnaden är att gamesworkshop tog Tolkiens värld och gjorde om den. Blizzard skulle göra ett warhammerspel men hade problem med rättigheter så det blev orcs and humans. Designen och karaktärsdesignen kopierades från warhammer och fortsatte göra det gång på gång. Det är först med world of warcraft som blizzard började gå sin egen väg med storyn och designen på världen.
Men alla rts av blizzard är perfekta kopior på gamesworkshops motsvarigheter.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

12
Skriv svar