Nu lanseras Dota 2 – efter två års beta

Avstängd
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av vuze2143:

är det bra eller ? fan pallar inte lol

Dota är mycket bättre än LoL.... man förstör inte ögonen heller när man spelar.

Det beror på hur man ser det, Dota har ett helt annat system när det kommer till jungle,shop ect

Medlem
Skrivet av dafuq:

Detta spelet asså.. så sjukt tråkigt. Lol är sjukt mycket bättre, detta är bara kaos. Känns som att spela LoL med 150ms.

I dota har hjältarna turnspeed. Det är by design så för att melee carries ska kunna göra sitt jobb utan att bli range-kited utan nått att sätta emot.

Medlem

Spelet släpps även till Linux, inte bara PC/Mac.

Medlem
Skrivet av Jonlissla:

Jag sitter och skrattar åt dem som betalade strax 60 dollar för en nyckel för ett år sedan.

Gör du det! Jag betalade 450 kronor för min nyckel i februari förra året. Och jag kan ju inte säga att jag är missnöjd.

Har trots allt fått ut 1350 timmars speltid än så länge, och jag har inga planer på att sluta. Så i mitt fall tycker jag att det är bland dom bästa 450 kronorna jag lagt på ett spel på väldigt länge.

Medlem

Saknar fortfarande ett Matchmaking system...

Skulle vilja ha ett liknande till det som finns i starcraft där man spelar i olika ligor.

Allt som finns just nu är ett osynligt rating system

Geeks Gaming
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av vuze2143:

är det bra eller ? fan pallar inte lol

Dota är mycket bättre än LoL.... man förstör inte ögonen heller när man spelar.

Fast LOL är mycket roligare!

LoL= My Little Pony MOBA style. Plus det är fortfarande pay to win... kvittar vad man än säger... så länge man kan betala för att få andra heroes eller bättre heroes före andra är pay to win. Ska de va free to play så ska alla få allt och enda man behöver betala för är typ skins och annat skräp

Medlem

Har många gånger velat, samt testat komma in i Moba scenen men respektive community har ju inte direkt hjälp en på traven, snarare tvärtom.

Men hade jag valt ett av dem så hade det varit Dota2.

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64
Skrivet av Droppz:

Har många gånger velat, samt testat komma in i Moba scenen men respektive community har ju inte direkt hjälp en på traven, snarare tvärtom.

Men hade jag valt ett av dem så hade det varit Dota2.

Du kan säkert hitta någon här å fz som kan hjälpa dig på traven.


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Inaktiv
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av vuze2143:

är det bra eller ? fan pallar inte lol

Dota är mycket bättre än LoL.... man förstör inte ögonen heller när man spelar.

Fast LOL är mycket roligare!

LoL= My Little Pony MOBA style. Plus det är fortfarande pay to win... kvittar vad man än säger... så länge man kan betala för att få andra heroes eller bättre heroes före andra är pay to win. Ska de va free to play så ska alla få allt och enda man behöver betala för är typ skins och annat skräp

Hur kan det vara Pay to Win om jag inte har lagt ner en enda krona och vinner matcher? Rent skitsnack... teamplay och man vinner.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av vuze2143:

är det bra eller ? fan pallar inte lol

Dota är mycket bättre än LoL.... man förstör inte ögonen heller när man spelar.

Fast LOL är mycket roligare!

LoL= My Little Pony MOBA style. Plus det är fortfarande pay to win... kvittar vad man än säger... så länge man kan betala för att få andra heroes eller bättre heroes före andra är pay to win. Ska de va free to play så ska alla få allt och enda man behöver betala för är typ skins och annat skräp

Hur kan det vara Pay to Win om jag inte har lagt ner en enda krona och vinner matcher? Rent skitsnack... teamplay och man vinner.

Man kan köpa boosts så att man får mer IP för att kunna köpa starkare runor.
Genom att betala kan man få vissa champions snabbare än andra.

Att just du inte lagt ner en enda krona spelar inte någon roll.

ELF
Medlem

Så nu slipper man bli nedspammad med nycklar?


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

12
Skriv svar