Xbox-chef slutar

Medlem
Skrivet av Muse:
Skrivet av Herk:
Skrivet av Muse:

Zynga.. Kalla kårar bara jag tänker på dom.. NÄSTAN värre än EA.

Vaaaaa, nu har det gått alldeles för långt! EA har släppt en massa bra spel ju, medan Zynga har inte gjort ett enda!

Hehe, ligger inte i spelkvalitén över det hela. Sen är EA bara publisher och inte Utvecklare!
Topp 3 motiveringar varför min avsky för EA:
1.Dom har fruktansvärt jobba drm (Sim City någon)
2.Origin
3.Attityden dom har emot konsumenter och spelare (deras support är något av det värsta jag varit med om!)

Fotnot: Finns ju anledningar varför dom vunnit "golden turd" 2år i rad!

Tillägg: Alla mikrotransaktioner och DLC's, släpp spelet färdigt istället för att du måste punga ut 1000spänn till för add-ons.

Har sluppit alla problem du tvingas gå igenom då!

Mass Effect och Dragon Age är två av mina favoritspel den senaste generationen och för dom fanns bara online pass som drm (som dom nu slutat med) och eftersom man bara tryckte in den en gång i början störde det mig inte.
Jag spelade på konsol också så använde aldrig Origin och fick dessutum aldrig problem med spelen så behövde inte kontakta support heller.

Medlem

What? Who? I dont even...


signatur

Nämen!

Medlem

Hahaha det kunde man ge sig den på, pattrick hoppar i sjön innan Xbox 1 lanseras

Medlem

signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem

Verkligen oväntat att den snubben går till ett företag som Zynga... Det säger allt om vad som är hans drivkraft (= 100% pengarna). Det syntes lång väg att killen egentligen struntade högaktningsfullt i vilken produkt han faktiskt försökte sig på att sälja. Good riddance, skönt för Microsoft att slippa snubben.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Kom inte som någon överraskning direkt.

Efter fiaskot med Xbox One-avtäckningen samt spektaklet på E3 så förväntade jag mig att Mattrick skulle hoppa av inom 6 veckor efter E3. Det gick ju lite snabbare till och med.

Inaktiv

asg... han kommer få göra appar och facebookspel tills han går i pension

Medlem

heh, han gillar inte spel med andra ord.

Medlem
Skrivet av spritarn:

Bedrövligt uppträdande rakt igenom E3, det var verkligen inte en tacksam uppgift att bli framsänd att svara på frågor i det läget

Briljant affärsman däremot och en stor anledning till varför Xbox 360 ser ut och fungerar som den gör i dagsläget.

Zynga har troligtvis gjort ett riktigt klipp och även om det har gått sämre för dem senaste året så sitter Zynga med stora summor kapital och är i princip skuldfria.

Ja det känns som all hat som uppkommit kring xbox one centreras på en människa. Som om en väderpresentatör anklagades för dålig väder.


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Medlem

Zynga *ryser*..

Men men, Zynga kan väl inte bli värre än vad de redan är? Eller??

Medlem

Någon som känner för att programmera ett spel tillsammans med mig? Vi ska kalla det... ZyngaVille!

12
Skriv svar