Stor Star Wars-rea på Steam

Medlem

Inget Tie Fighter?


signatur

Nämen!

Medlem

Jag tog alla billigt o bra!

Medlem

Är det någon som vet som vilka som är bra och dåliga, vågar någon ranka dem från 1 - 10.

Blev sugen på gamla Star Wars Jedi Knight: Dark Forces II från 90-talet, men det lär ju knappast funka i Win 7 64-bit.

Battlefront II är det ett säkert köp?

Medlem

Undra om Battlefront II funkar online fortfarande....


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Skrivet av tonykollberg:

Är det någon som vet som vilka som är bra och dåliga, vågar någon ranka dem från 1 - 10.

Blev sugen på gamla Star Wars Jedi Knight: Dark Forces II från 90-talet, men det lär ju knappast funka i Win 7 64-bit.

Battlefront II är det ett säkert köp?

där har du fel, det funkar i fullscreen och allt, jag har win 7 64 bitars och jag klarade de häromdagen från steam

(dock så i meny e de windowed och i cutscenes, men annars e de fullscreen när du spelar, kan välja 1920 upplösning och allt.

Medlem

Kan lägga till de som tvekat angående Kotor 1. Jag har tagit på max på allt och spelet ser faktiskt väldigt bra ut. Man blir nästan lite arg hur lite grafiken har förändrats(tack PS3/Xbox 360!).

Men ja, det ser bra ut.

Om man vill ha Force Unleashed 1 och 2 är det billigare att köpa spelen på gamefly istället.

Där kostar det 10£ (ca 110 sek) till skillnad från steams 17 euro (ca 160 sek)

Medlem
Skrivet av carai_caldazar:

Om man vill ha Force Unleashed 1 och 2 är det billigare att köpa spelen på gamefly istället.

Där kostar det 10£ (ca 110 sek) till skillnad från steams 17 euro (ca 160 sek)

varför står de 6 euro på mitt force unleashed 1 då?

Skrivet av Eddz0r:
Skrivet av carai_caldazar:

Om man vill ha Force Unleashed 1 och 2 är det billigare att köpa spelen på gamefly istället.

Där kostar det 10£ (ca 110 sek) till skillnad från steams 17 euro (ca 160 sek)

varför står de 6 euro på mitt force unleashed 1 då?

Skulle nog klarifierat att det gällde för båda spelen tillsammans. Spelen kostar 5£ st på Gamefly, och om det står 6€ på Gamefly för dig så vet jag inte varför.

Det är nog ca samma pris på Kotor 1, Jedi academy, Dark forces, Jedi outcast, Battlefront 2 samt Force unleashed 1.

Unleashed 2 är billigare med ca 50-60kr på Gamefly och desutom har de 2 st Lego Star Wars spel billigt.

Medlem
Skrivet av carai_caldazar:
Skrivet av Eddz0r:
Skrivet av carai_caldazar:

Om man vill ha Force Unleashed 1 och 2 är det billigare att köpa spelen på gamefly istället.

Där kostar det 10£ (ca 110 sek) till skillnad från steams 17 euro (ca 160 sek)

varför står de 6 euro på mitt force unleashed 1 då?

Skulle nog klarifierat att det gällde för båda spelen tillsammans. Spelen kostar 5£ st på Gamefly, och om det står 6€ på Gamefly för dig så vet jag inte varför.

Det är nog ca samma pris på Kotor 1, Jedi academy, Dark forces, Jedi outcast, Battlefront 2 samt Force unleashed 1.

Unleashed 2 är billigare med ca 50-60kr på Gamefly och desutom har de 2 st Lego Star Wars spel billigt.

jag skulle nog sagt ja menade steam och inte gamefly xD men jag har alla spel redan i den liten så jag klagar inte ^^

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Sethernis:

Sisyr: Kotor 1 har en helt sjuk bra story och är ett extremt öppet spel. Har det åldrats bra? Ptja, det är ett decennium gammalt. Men combat vill jag minnas var riktigt bra för sin tid, så rent speltekniskt bör du inte störa det.

Musiken är helt sjuk också. Men jag är fortfarande allvarlig när jag menar att jag ännu inte har spelat ett spel som har en mer varierad/djup story än Kotor 1.

Jämför man med Bioshock där allt redan är förutbestämt så är det som himmel och helvete. Dessutom, vad betalar du? 3 Euro?

Det var inte jag som undrade hur det hade åldrats! Med det sagt så håller jag med dig, ettan och tvåan hör till mina favorit-RPG:n.

Medlem
Skrivet av fork_:

Är KOTOR värt att plocka upp nuförtiden? Älskar mycket ur BioWares katalog (DA: O, ME1/2/3 etc) men får känslan av att KOTOR-spelen inte åldrats så värst bra när man snabbkikar några youtube-klipp från dem.

Om det är värt? Gillar du DA: O så kommer du avguda KotOR

Medlem

Vilket är värt att plocka upp förutom kotor?
Är sugen på antigen mycket laserfighter eller typ fps

Medlem
Skrivet av vuze2143:

Vilket är värt att plocka upp förutom kotor?
Är sugen på antigen mycket laserfighter eller typ fps

Hela jedi knight serien kan ju spelas i både fps och tps ^^
och Force unleashed e bara lasersvärd och forcepowers fast i tps.

Medlem
Skrivet av Eddz0r:
Skrivet av vuze2143:

Vilket är värt att plocka upp förutom kotor?
Är sugen på antigen mycket laserfighter eller typ fps

Hela jedi knight serien kan ju spelas i både fps och tps ^^
och Force unleashed e bara lasersvärd och forcepowers fast i tps.

hur är battlefront och de spelen ?

Medlem
Skrivet av vuze2143:
Skrivet av Eddz0r:
Skrivet av vuze2143:

Vilket är värt att plocka upp förutom kotor?
Är sugen på antigen mycket laserfighter eller typ fps

Hela jedi knight serien kan ju spelas i både fps och tps ^^
och Force unleashed e bara lasersvärd och forcepowers fast i tps.

hur är battlefront och de spelen ?

battlefront e ju typ som bf xD och går i både tps och fps OM jag kmr ihåg rätt.

12
Skriv svar