Nytt Okami kan avslöjas snart

Robot
Nytt Okami kan avslöjas snart

Officiella kontot för Okami har på Twitter verkar ha något att berätta för oss nästa vecka.

#okami


Medlem
Nytt Okami kan avslöjas snart

I Capcoms nuvarande tillstånd kommer de säkert förstöra det med day 1-dlc och annat dravel.

Medlem

Okamai var så grymt bra. jag hoppas som asdfg skrev, att capcom inte förstör det här.

Redaktör
Ponny

AAAAAAAAAARGH!!! Det är ju underbart!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Hmm får nog ta och damma av ps2an pch köra lite tror jag.
Fantastiskt spel, kommer ihåg att jag tyckte synd om utvecklarna när det sålde dåligt.

Medlem

Första va ju skit segt :S Har ännu inte tagit mig förbi introt.

Medlem

Första är helt underbart, spelar det just nu själv på mitt nyinköpta PS3. Drog igenom Heavy Rain och har Infamous och God of War och Metal Gear med fler väntandes på sidan. Men fastnade helt för Okami, så de kommer nog dröja ett tag innan jag tar itu med resten av spelen.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Såvida de inte anställer hela (före detta) Clover Studio för att göra detta så lär det vara ungefär lika mycket Okami som Dragon Rising var Operation Flashpoint.

Medlem
Skrivet av Lepr:

Hmm får nog ta och damma av ps2an pch köra lite tror jag.

Precis vad jag tänkte efter jag läst nyheten. Skäms men har inte dragit igenom hela än.

Medlem

Kan ju tipsa om att Okami HD är gratis för PS+ kunder för de som missat just nu Bara att slita ner.

Medlem

Awesome to the max! Har just klarat ut Okami HD för första gången och det var bland dem bästa spelen jag har spelat!

1
Skriv svar