Angående Gearbox köp av Homeworld

Skribent
Angående Gearbox köp av Homeworld

Jag försökte behålla en positiv inställning till att #Gearbox köpte #Homeworld-licensen, men det är svårt. Spel som #Duke Nukem Forever och #Aliens: Colonial Marines gör det extremt svårt att inte fälla en tår över ett av mina absoluta favoritspel.

Jag är ingen #Homeworld-nörd, men det är ett spel som ingen lyckats överträffa. Rymdstrategi är en genre som fått alldeles för lite tid i rampljuset och frågan är om en tredje del är något som #Gearbox klarar av.

De säger att de älskade Alien-filmerna, men hur gick det för spelet? De säger att de gillar #Homeworld, men hur kommer en tredje del bli?

Men man får inte glömma att de ligger bakom #Borderlands 2 heller, och kanske kan de faktiskt släppa ett helt fantastiskt spel baserat på licensen. Kanske med en lite mer tecknad stil?

#blogg


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Angående Gearbox köp av Homeworld

Nej, inget cell-shadeat Howeworld, Olander.

Nej.


signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av Reize:

Nej, inget cell-shadeat Howeworld, Olander.

Nej.

This.
Homeword skall Inte vara cell shadat. Kommer förstöra den mörka atmosfären.

Medlem

Förvanskar de Homeworld med cellshading så lär deras studio mystiskt fatta eld..

Skribent

Haha, jag tror det hade fungerat. Fast jag hoppas på brutalt krävande spel som går i den mörkare skalan. Ärligt talat, ge mig stora skepp och AA så är jag nöjd.


signatur

I am the black wizards.

If they fuckar upp detta, då bör de stänga ned studion. Det finns ack så mycket man kan tolerera.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skribent
Skrivet av walter_iego:

If they fuckar upp detta, då bör de stänga ned studion. Det finns ack så mycket man kan tolerera.

Därför jag kommer utföra en hemmagjord lobotomi på mig själv. Då slipper man oroa sig.


signatur

I am the black wizards.

1
Skriv svar