Som en dröm – trailer, datum för Mario & Luigi: Dream Team

Robot
Som en dröm – trailer, datum för Mario & Luigi: Dream Team

I sommar får vi spela det nionde rollspelet med Mario och Luigi.

#mario-luigi-dream-team


Medlem
Som en dröm – trailer, datum för Mario & Luigi: Dream Team

Den här spelserien har alltid plockat hem otroligt mycket charmpoäng. Och humor! Bland de bästa av alla spin-offs med Mario.

Medlem

Verkar sköj. Är det så att biblioteket för 3ds har vuxit sig intressant eller börjar, har så dålig koll sedan man sålde sin första DS? Lite sugen på en 3DS, dock kluven om det är xl man ska ha eller satsa på standard som är rätt billig nu.

Medlem
Skrivet av afterclap:

Verkar sköj. Är det så att biblioteket för 3ds har vuxit sig intressant eller börjar, har så dålig koll sedan man sålde sin första DS? Lite sugen på en 3DS, dock kluven om det är xl man ska ha eller satsa på standard som är rätt billig nu.

Du ska ha en XL! Lyssna på mig som har ägt båda versioner

Medlem

Kommer bli urfattig så mycket spel som jag måste skaffa till min 3DS XL som jag får snart! Men härligt med många godbitar


signatur

Jag är del av spelpodden GOTY - Årets spel
Lyssna gärna:
https://podcasters.spotify.com/pod/show/goty

Medlem

Inception super bros.

Herr rygg

Verkat galet kul. Först en uppföljare till "A Link to the past" och nu detta. Får bli en 3ds.


signatur

"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/

Medlem

Nionde spelet?

Jag får det till det sjunde.

Super Mario RPG

Två Paper Mariospel.

Tre spel i den här serien.

Super Paper Mario och Paper Mario Sticker Star räknar jag ej som rollspel. Har jag fel?

Medlem
Skrivet av Banjo:

Nionde spelet?

Jag får det till det sjunde.

Super Mario RPG

Två Paper Mariospel.

Tre spel i den här serien.

Super Paper Mario och Paper Mario Sticker Star räknar jag ej som rollspel. Har jag fel?

Sticker Star är lite mer lättsamt än de andra, men är definitivt ett rollspel. Super Paper Mario är lite mer annorlunda. Själv så skulle jag säga att det är ett plattform/rollspel.

Medlem
Skrivet av afterclap:

Verkar sköj. Är det så att biblioteket för 3ds har vuxit sig intressant eller börjar, har så dålig koll sedan man sålde sin första DS? Lite sugen på en 3DS, dock kluven om det är xl man ska ha eller satsa på standard som är rätt billig nu.

Finns otroligt många bra spel till DS och det börjar bli en hög bra till 3DS också nu. Har inte själv testat 3DS XL, men är väldigt nöjd med min "lilla". Tror det beror mest på hur du vill använda den. Själv gillar jag att ha den i fickan när jag åker iväg någonstans, men det skulle vara svårt med XL eftersom den vanliga redan är på gränsen. Ser inte heller någon poäng i att ha en större skärm, för den räcker gott och väl i den lilla varianten också. Det mest avgörande är väl kanske att många får lite ont i händerna av att spela på den lilla, vilket jag antar XL råder bot mot. Har somsagt aldrig testat XL, men kan i alla fall starkt rekommendera den "vanliga" och är du van vid klassisk DS/DS Lite etc. så kommer du nog inte ha några problem att hålla i en 3DS heller. Det har i alla fall inte jag haft, och jag har ändå ganska stora tassar.


signatur

Hjälp mina drakar genom att klicka på dem, tack <3

1
Skriv svar