Fienderna i Remember Me visas upp

Robot
Fienderna i Remember Me visas upp

Capcom har släppt en film som visar upp de olika fienderna man stöter på i Remember Me.

#remember-me, #capcom


Medlem
Fienderna i Remember Me visas upp

Actionsekvenser i slow motion med klassisk musik i all ära, men ibland är det okej med dubstep-trailers.

Svårt att avgöra om detta kommer bli bra eller inte. Får lite Mirrors Edge-möter-ONI-möter-Syndicate-möter-Advent Rising-vibbar av detta, men det känns samtidigt ganska mediokert på något sätt.

Skribent
Skrivet av Wartex:

Actionsekvenser i slow motion med klassisk musik i all ära, men ibland är det okej med dubstep-trailers.

Svårt att avgöra om detta kommer bli bra eller inte. Får lite Mirrors Edge-möter-ONI-möter-Syndicate-möter-Advent Rising-vibbar av detta, men det känns samtidigt ganska mediokert på något sätt.

Det är skönt att åtminstone en trailer inte använder sig av musiken från Inception


signatur

I am the black wizards.

k3m
Medlem
Medlem

Spelet från vad jag har sett ser bra ut och att spelet kommer till PC är ett stort plus för att då kommer jag kunna spela det ;).

Medlem

Coolt.

Medlem

Jag avråder att titta på den här videon (tänker själv inte se den). Av tidigare erfarenheter har spelen som visat upp innehåll såsom fiender blivit otroligt mycket mindre intressanta att spela. Det är ungefär som besvikelsen i Doom 3 när de hade en cutscene för varje ny fiende man mötte.. tappar all suspense.

Medlem

öh, mutantzombies känns det som.
Här försvann i stort sett allt intresse jag hade för spelet.

1
Skriv svar