Joakim Mogren ska prata Phantom Pain på torsdag

Robot
Joakim Mogren ska prata Phantom Pain på torsdag

Mannen som gissas vara Hideo Kojima ska prata om The Phantom Pain på torsdag.

#metal-gear


Medlem
Joakim Mogren ska prata Phantom Pain på torsdag

Låter trevligt!

Medlem

Joakim (M)ogre(n)
Kojima Ogre

Nu minns jag inte vad Ogre var för något. Hört talas om ett Project Ogre.

Medlem

Trevligt att ni informerar, men att skriva ett nyhetsinlägg om en twitter-post och sedan lägga upp en bild på posten i fråga istället för att faktiskt länka till den direkt var sådär bra i mina ögon. Att länken som man skulle kunna misstänka går till Mobydick studios hemsida eller liknande, i själva verket pekar till ytterligare ett inlägg på fz var snäppet värre.

Ser hemkst gärna att ni länkar till det ni skriver om i framtiden, tack!

Skribent
Skrivet av phoz:

Trevligt att ni informerar, men att skriva ett nyhetsinlägg om en twitter-post och sedan lägga upp en bild på posten i fråga istället för att faktiskt länka till den direkt var sådär bra i mina ögon. Att länken som man skulle kunna misstänka går till Mobydick studios hemsida eller liknande, i själva verket pekar till ytterligare ett inlägg på fz var snäppet värre.

Ser hemkst gärna att ni länkar till det ni skriver om i framtiden, tack!

Det brukar vi göra, och i det här fallet föll de helt enkelt bort. Tack för att du påpekar. Grejen med att länka till en annan artikel är för att där fanns all fakta och relevanta länkar, men det är klart man ska slippa klicka för mycket.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Usch, Geoff...


signatur

Den som sover levlar inte.

Medlem

Kommer bli kul om Kojima är där utklädd och fortsätter påstå att han är "Joakim Mogren"!

Medlem

"Jag är okej"

Skribent
Skrivet av DarkZide8:

Joakim (M)ogre(n)
Kojima Ogre

Nu minns jag inte vad Ogre var för något. Hört talas om ett Project Ogre.

Jag tror nog det är "The Phantom Pain" som är Project Ogre. Det där MGS: Ground Zero är det i alla fall inte.

Nu vet jag att Project Ogre är The Phantom Pain och vise versa. https://twitter.com/oegreMAGAZINE


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Vissa likheter mellan Joakim Mogren och den gamle wrestlaren Hulk Hogan.


signatur
1
Skriv svar