Hetaste spelen i mars – stortitlarna anfaller

Robot
Hetaste spelen i mars – stortitlarna anfaller

Är mars det nya november i spelvärlden? Med en uppställning bestående av Starcraft, Tomb Raider, SimCity och flera andra potentiella klassiker tycks årets spelvår hetare än någonsin.

#dishonored, #xcom-enemy-unknown, #halo-4, #assassins-creed-iii, #the-elder-scrolls-v-skyrim, #the-legend-of-zelda-skyward-sword, #battlefield-3, #batman-arkham-city


Medlem
Hetaste spelen i mars – stortitlarna anfaller

To much games, not enough time... och Blizzard borde göra en starcraft-långfilm eller mini-serie, för deras cinematics är ju bara galet snygga!!

Medlem

Tomb Raider, God Of War: Ascension och Mobster Hunter 3G Ultimate är vad jag endast är intresserad av för stunden.

Sim city ser inte helt fel ut men det får bli vid senare köp eller när det blir billigare.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Don't Starve är ur beta i slutet av mars.

Medlem

Fick mitt Tomb Raider till 360n i går, gillar det SKARPT!

Inaktiv
Skrivet av pubisboy:

Fick mitt Tomb Raider till 360n i går, gillar det SKARPT!

Någon som testat och kan säga hur det är till PC?
Är autoregen störande och gamebreaking som i AC3 eller mer inget problem som i Skyrim? Dvs snabb eller långsam?

Kostar bara 300sek till PC på webhallen, billigare än GMG och det verkar ju som ett bra spel.

Medlem
Skrivet av Aresz:
Skrivet av pubisboy:

Fick mitt Tomb Raider till 360n i går, gillar det SKARPT!

Någon som testat och kan säga hur det är till PC?
Är autoregen störande och gamebreaking som i AC3 eller mer inget problem som i Skyrim? Dvs snabb eller långsam?

Kostar bara 300sek till PC på webhallen, billigare än GMG och det verkar ju som ett bra spel.

Du läste väl att han fick sin till x360 och inte PC?

Inaktiv
Skrivet av Aresz:
Skrivet av pubisboy:

Fick mitt Tomb Raider till 360n i går, gillar det SKARPT!

Någon som testat och kan säga hur det är till PC?
Är autoregen störande och gamebreaking som i AC3 eller mer inget problem som i Skyrim? Dvs snabb eller långsam?

Kostar bara 300sek till PC på webhallen, billigare än GMG och det verkar ju som ett bra spel.

http://www.cdkey.com.es/tomb_steam?tracking=509cda3a4aadd

200 kr drygt där för en key.

Ej köpt därifrån dock så vet inte om det är en bra sida.

Rekommenderar http://gocdkeys.com/ för billigaste nycklarna till spel.

Medlem
Skrivet av Aresz:
Skrivet av pubisboy:

Fick mitt Tomb Raider till 360n i går, gillar det SKARPT!

Någon som testat och kan säga hur det är till PC?
Är autoregen störande och gamebreaking som i AC3 eller mer inget problem som i Skyrim? Dvs snabb eller långsam?

Kostar bara 300sek till PC på webhallen, billigare än GMG och det verkar ju som ett bra spel.

Har inte hunnit så långt än men jag har inte upplevt det som störande. Åka andra sidan så gjorde jag inte det i AC3 heller

Medlem

Glöm inte ARMA3 alpha stadie som börjar idag

Medlem

Skulle inte Company of Heroes 2 komma i Mars?

Medlem
Skrivet av krythorian:

Glöm inte ARMA3 alpha stadie som börjar idag

Den enda riktigt viktiga releasen!

Medlem

Grym spelmånad!

Medlem

Stackars bortglömda Trials Evolution: Gold Edition

Redaktör
Ponny
Skrivet av fARLIGT:

Skulle inte Company of Heroes 2 komma i Mars?

Den hamnade ju i THQ-härvan och bytte utgivare till Sega. Så just nu står spelet för release "2013". Skulle gissa att det kommer i april, maj kanske?


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Ser fram emot Bioshock Infinite, Gears of War - Judgment, Monster Hunter 3 och Luigi's Mansion 2.

Medlem

fan.... jag har inte RÅD!

Medlem
Skrivet av fARLIGT:

Skulle inte Company of Heroes 2 komma i Mars?

Jo. Konstigt de inte nämner det då det är det jag är mest intresserad av på hela året.

Medlem

that feel when poor and no money to buy games...

Medlem
Skrivet av Campaigner:
Skrivet av fARLIGT:

Skulle inte Company of Heroes 2 komma i Mars?

Jo. Konstigt de inte nämner det då det är det jag är mest intresserad av på hela året.

Kan det vara för att det inte kommer ut i mars? det finns inget datum än...

Medlem
Skrivet av B0urne:
Skrivet av Aresz:
Skrivet av pubisboy:

Fick mitt Tomb Raider till 360n i går, gillar det SKARPT!

Någon som testat och kan säga hur det är till PC?
Är autoregen störande och gamebreaking som i AC3 eller mer inget problem som i Skyrim? Dvs snabb eller långsam?

Kostar bara 300sek till PC på webhallen, billigare än GMG och det verkar ju som ett bra spel.

Du läste väl att han fick sin till x360 och inte PC?

Lära sig läsa innan man hackar på andra kan vara en god ide.. Han skrev "Någon som testat och kan säga hur det är på PC?"..


signatur

K9
:.:

Medlem

Det fick bli bioshock infinite för mig


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Inaktiv
Skrivet av B0urne:
Skrivet av Aresz:
Skrivet av pubisboy:

Fick mitt Tomb Raider till 360n i går, gillar det SKARPT!

Någon som testat och kan säga hur det är till PC?
Är autoregen störande och gamebreaking som i AC3 eller mer inget problem som i Skyrim? Dvs snabb eller långsam?

Kostar bara 300sek till PC på webhallen, billigare än GMG och det verkar ju som ett bra spel.

Du läste väl att han fick sin till x360 och inte PC?

Därför jag frågade om hur PC versionen är.....

Medlem
Skrivet av Aresz:
Skrivet av pubisboy:

Fick mitt Tomb Raider till 360n i går, gillar det SKARPT!

Någon som testat och kan säga hur det är till PC?
Är autoregen störande och gamebreaking som i AC3 eller mer inget problem som i Skyrim? Dvs snabb eller långsam?

Kostar bara 300sek till PC på webhallen, billigare än GMG och det verkar ju som ett bra spel.

Har spelat ungefär 2 timmar av pc-versionen och kan inte säga att jag märker något speciellt vad gäller autoregen, fast har bara hamnat i "strid" ett par gånger. Det jag stör mig på dock är dessa quick time events, hoppas bara att det inte blir för mycket av den varan då jag inte gillar det alls. Annars är det ett riktigt bra spel än så länge, riktigt snyggt med "håreffekten" Tress-FX också.


signatur

Nothing is power without Control

Inaktiv
Skrivet av pubisboy:

Fick mitt Tomb Raider till 360n i går, gillar det SKARPT!

Jag blev smått besviken på hur dåligt TressFX fungerar. ;-|

Medlem

Tror jag väntar på att SimCity går ner i pris... På tok för dyrt för att vara ett PC-spel -.-'

Medlem

Heart of the Swarm och End Game till BF3, absolut.

Medlem

Castlevania till 3DS

Medlem
Skrivet av ActiVity:

To much games, not enough time... och Blizzard borde göra en starcraft-långfilm eller mini-serie, för deras cinematics är ju bara galet snygga!!

Couldn't agree more. Mellan juridiska studier, jobb och flickvän finner man fan inte tillräckligt med renodlad kvalitétstid framför burken.

Tips för alla i likartad situation: Uppmuntra skiten ur partnerns åtaganden såsom träning osv... På så vis kan man skaffa sig lite mer "egentid" och undgå dåligt samvete/kommentarer om hur dålig pojkvän man är.

Medlem
Skrivet av krythorian:

Glöm inte ARMA3 alpha stadie som börjar idag

Jag våldförde mig på min plånbok direkt när jag fick inbjudan från dem. Det ser riktigt bra ut för att vara Alpha.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

12
Skriv svar