Flatout-skaparna teasar sitt nästa bilspel

Robot
Flatout-skaparna teasar sitt nästa bilspel

Finska Bugbear Entertainment har mer fordonslekar på gång. Spana in första filmteasern nu.

#bugbear-entertainment, #flatout-3-chaos-destruction


Medlem
Flatout-skaparna teasar sitt nästa bilspel

Det är aldrig fel med skön arkadracing där man kan få bli förbannad på polare som prejar av en vägen


signatur

PSN: LupX - Got tea-bagged by me? Just following RoE for digital warfare

Medlem

Kan detta må vara bättre än deras senaste misslyckeverk? (även fast det inte var finskarnas)

Får allt hoppas på det, för jag gillar Flatout annars.

Medlem

Så herligt få bilspel är så bra som flatout speciellt 2an var bra


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

k3m
Medlem

Hoppas det blir som Destruction derby 1. Det bilspelet hade hjärta.

Medlem

Åh hoppas de går tillbaka till rötterna och gör det som första Flatout. Det var ett bilspel och en halva det! 2an var för mycket "jaha ni gillade att ha sönder bilarna? MEN DÅ SKITER VI I DEN SERIÖSA RACINGEN OCH GÖR TRÅKIG BILFYSIK OCH EXPLOSIONER ÖVERALLT!"


signatur

// Bacon <3

Medlem

Har lagt en massa timmar på de första Flatout spelen, både på PS2 och PC. Om det är Bugbear som utvecklar tvivlar jag att det kommer misslyckas!

Medlem

Flatout är så naaajs! Snälla, ge mig ett nytt, gediget flatout med bra splitscreenstöd snela?

Medlem

Härligt!
Lanade mycket Flatout och Flatout 2 för några år sedan (oj oj tiden går fort, måste vara minst 5-6 år sedan sist), sjukt kul att ramma sönder varandra


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Medlem

Sweeeeet. Då kanske jag kommer köpa ett till bilspel. Förra var Flatout. Tidigare än det hade man ju växt upp med en farsa som gillade bilspel. Men jag tappa intresset då jag märkte hur mycket av dem gick förlorat då man inte körde med ratt och pedaler. Flatout var dock rätt underbart även utan ratt och pedaler och i billigaste fallet kan man köra med xbox kontroll. Då får man den gradvisa gaspedalen och en nästan bra analog styrning.

Medlem

Ser mest ut att bli mer av samma som tidigare och inget direkt nytt... Men med tanke på hur skoj de tidigare spelen var, så kommer jag garanterat ge det en chans! Flatout i LAN var ju sanslöst roligt!!!


signatur

"Allt blir bättre med Italo Disco"

Medlem

Får Destruction Derby vibbar <3

Medlem
Skrivet av totte1015:

Kan detta må vara bättre än deras senaste misslyckeverk? (även fast det inte var finskarnas)

Får allt hoppas på det, för jag gillar Flatout annars.

Med tanke på att de [BugBear] inte hade något att göra med den senaste Flatout-iterationen finns det inget som talar mot dem. Hoppas på en riktig fortsättning på serien, alternativt något annat mysigt bilspel. (Ett nytt Stunts, måhända? Har funnits några liknande spel genom åren, men ett bra gjort sådant hade varit kalas.)


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Det här spelet kommer inte heta något med Flatout, Bugbear äger inte namnet längre. Om något kanske det kommer vara en andlig uppföljare... Men samtidigt som det ser ut som det säger de även detta "Re: minigames, ragdoll: we feel that these are FlatOut features and as of now, this game is not FlatOut, even if there's a lot of similarity (and there is). If there's a lot of fan demand for minigames and ragdoll drivers, we might take another look at them."
http://community.bugbeargames.com/index.php?topic=470.15


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Fan vad vackert! Köpte just Flatout 1 på Steam och det håller än idag.

1
Skriv svar