BF3 spelare sökes till Old Boyz

Medlem
BF3 spelare sökes till Old Boyz

Hej i siktet!

[OLB] är en ”Casual gaming Clan” och vi spelar för det ska vara roligt och avslappnat. Våra medlemmars tidigare spelerfarenheter är blandade, allt från före detta ligaspelare (BF2 och COD 4) till rena nöjesspelare. Vi har inga krav på hur mycket eller hur länge du spelat/spelar. Våra ”fasta” speldagar är onsdagar och fredagar mellan 19-21, samt söndagar 18-21, sluttiden kan variera något, men en del av oss spelar från och till alla dagar i veckan.
Vi spelar som sagt för det är kul, det ska vara god stämning i spelet och i Teamspeaken. Lite kärvänliga pikar och skämt förekommer och vi har högt i tak. Tycker man något fungerar dåligt är det bättre att säga det än att gå och tjura över det. Vi är ju alla där för att ha kul.

[OLB] håller sig för nuvarande med en 16-man Hardcore BF3 server och en TS3 server vilken vi delar på ekonomiskt (ej tvång). Där rullar som oftast Squad rush, Domination eller TDM men andra spelsätt förekommer beroende på vad vi är sugna på.

Generella serverregler: Vi är "soldater" och inga kaniner och därför kör vi utan bunnyjumping på vår egen server! Definitionen på det är att man inte hoppar ut runt hörn eller av rädsla under beskjutning utan man gör det endast när man ska ta sig över hinder och liknande. I övrigt brukar vi inte överdriva användandet av raketgevär och gevärsmonterade granatkastare mot infanteri och vi använder sällan mortar.

Vi letar nu efter likasinnade svensktalande spelare runt åldern 30+ som vill ansluta till våra led. Finns intresse så ta kontakt med oss på: http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655241416616...
Eller skriv nått här så kontaktar vi dig!

Väl mött
[OLB]Styggve för Old Boyz

Medlem

Slå ett mess till mig då

Medlem
Skrivet av Roxxer:

Slå ett mess till mig då

Finns hur många Roxxer som helst på BF3 så specificera dig mer eller kontakta mig på battleloggen!

/Styggve

Medlem
Skrivet av Styggve:
Skrivet av Roxxer:

Slå ett mess till mig då

Finns hur många Roxxer som helst på BF3 så specificera dig mer eller kontakta mig på battleloggen!

/Styggve

Ja inte är det mig "Roxxer" du hittar där ute då jag inte spelar BF3 online
Men jag är öppen o prova allt
Spelat mest CTF i olika conf. men lagsport som lagsport

1
Skriv svar