DmC-DLC blir 3-5 timmar långt

Robot
DmC-DLC blir 3-5 timmar långt

Vergil's Downfall ser ut att bli ett ovanligt generöst dlc-paket.

#dmc-devil-may-cry-3


Medlem
DmC-DLC blir 3-5 timmar långt

Det låter ju rätt bra, för en vettig penning kan jag väl tänka mig att testa dethära ^^.

Medlem

Kostnad? 100-150 gissar jag på.. helt okej pris

inget om någon kvinnodebatt nu hoppas jag...


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Kommer definitivt skaffa den här. Har haft fruktansvärt roligt med nya DmC. Combat må inte vara lika djupt eller givande som Bayonetta men fan... det är så jävla kul.

Vad gäller pris så säger Destructoid $8.99. Så det borde bli typ 100kr här då... för i europa så ska vi ha överpris, det vet ju alla. Vore ju helt sjukt om vi skulle betala lika mycket som USA. Oavsett 100kr för 3-5h DmC är helt klart värt.

Medlem

Nya DmC var sjukt jävla AAA om ni frågar mig, kommer utan tvekan köpa dlc.

Medlem
Skrivet av Cliffie:

Kommer definitivt skaffa den här. Har haft fruktansvärt roligt med nya DmC. Combat må inte vara lika djupt eller givande som Bayonetta men fan... det är så jävla kul.

Vad gäller pris så säger Destructoid $8.99. Så det borde bli typ 100kr här då... för i europa så ska vi ha överpris, det vet ju alla. Vore ju helt sjukt om vi skulle betala lika mycket som USA. Oavsett 100kr för 3-5h DmC är helt klart värt.

Det där handlar inte om att du bor i europa eller inte, det handlar om vilket pris de sätter rent utav, ibland måste amerikanerna betala mer än europa snubbarna

Medlem
Skrivet av yngve:

Nya DmC var sjukt jävla AAA om ni frågar mig, kommer utan tvekan köpa dlc.

Så för att spelet har en stor budget så köper du deras dlc?

Medlem
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av Cliffie:

Kommer definitivt skaffa den här. Har haft fruktansvärt roligt med nya DmC. Combat må inte vara lika djupt eller givande som Bayonetta men fan... det är så jävla kul.

Vad gäller pris så säger Destructoid $8.99. Så det borde bli typ 100kr här då... för i europa så ska vi ha överpris, det vet ju alla. Vore ju helt sjukt om vi skulle betala lika mycket som USA. Oavsett 100kr för 3-5h DmC är helt klart värt.

Det där handlar inte om att du bor i europa eller inte, det handlar om vilket pris de sätter rent utav, ibland måste amerikanerna betala mer än europa snubbarna

Jo visst vet jag det. Men ofta är det så att om något kostar $60 så blir ju det logiskt €60... eller? Fast så är det ju inte.

$1 är ju inte lika med €1 och det känns ibland som att de inte ens försöker att översätta priset korrekt. Det blir rätt extremt sällan, och ännu mer sällsynt är det att det går i vår fördel. Får det allra mesta dock så tycker jag det känns som att det är vi i europa som får ta den i rumpan tyvärr.

Medlem
Skrivet av Lepr:
Skrivet av yngve:

Nya DmC var sjukt jävla AAA om ni frågar mig, kommer utan tvekan köpa dlc.

Så för att spelet har en stor budget så köper du deras dlc?

Han menar såklart toppbetyg AAA.

Medlem

3-5 timmar you say? Genomsnittlig speltid för någon som spelar mycket 1½-2 med andra ord. ;P Så det brukar sluta iallafall.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

1
Skriv svar