Grid 2 teasar i FZ Play

Robot
Grid 2 teasar i FZ Play

Förvänta dig gameplay-rulle inom kort. Förbered dig med hjälp av den nya teasern.

#grid-2


Medlem
Grid 2 teasar i FZ Play

Demolition Derby ska bli jävligt kul igen!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv

Av ett klipp på 44 sekunder, var cirka 4 sekunder värt att titta på...

k3m
Medlem

Jag ogillar teasers! De visar inget vettigt och är missvisande.

Medlem

Jag gillar att dom inte visar mycket av nya spel, det håller spänningen då. Avskyr när företag visar upp halva spelet typ inann det släpps eller visar upp de viktiga wow upplevelserna innan det släpps så blir det bara mä när man faktiskt spelar det. Och nej jag tänker inte rätt min grammatik

Medlem
Skrivet av laxan96:

Jag gillar att dom inte visar mycket av nya spel, det håller spänningen då. Avskyr när företag visar upp halva spelet typ inann det släpps eller visar upp de viktiga wow upplevelserna innan det släpps så blir det bara mä när man faktiskt spelar det. Och nej jag tänker inte rätt min grammatik

Vill inte annat än hålla med. Är förvånad och samtidigt glad över att vi sett så lite av spelet med 2månader+, kvar till släpp.


signatur

- Wiiga -

Medlem
Skrivet av laxan96:

Jag gillar att dom inte visar mycket av nya spel, det håller spänningen då. Avskyr när företag visar upp halva spelet typ inann det släpps eller visar upp de viktiga wow upplevelserna innan det släpps så blir det bara mä när man faktiskt spelar det. Och nej jag tänker inte rätt min grammatik

Vill inte annat än hålla med. Är förvånad och samtidigt glad över att vi sett så lite av spelet med 2månader+, kvar till släpp.

Får väl se till att bygga ihop en ordentlig rigg nu för körandet då. Har ju funderat på det ganska länge. Blir sån otrolig skillnad att köra.

Kompisen köpte fyrkantsrör och svetsade ihop tillsammans med en bilstol. Hela riggen är ställbar i höjd, läng och så kan man ju skjuta bilstolen också.

Min blir väl likadan fast med förbättringar på saker han ångrade eller inte orkade på hans. Tex plats för tangentbord och mus.
Ska kolla på en rallystol nästa helg (begagnad) och kommer jag i (Man är ju lite rund som man ska vara som gamer ) den så blir det nog ett köp. Då är det bara köpa rör och börja.
Ratten jag har är en G27 som jag köpte på Sweclockers marknad för 1400 pix med 6 månaders garanti kvar. Inte illa!

Sen är det väl inte endast för detta spel som jag gör detta. Grid 2 kommer säkert vara i samma stuk som föregångaren, dvs en aning arkadigt men det är kul det med.


signatur

- Wiiga -

1
Skriv svar