Medlem
Spelåret 2013

Heh. I år orkade visst ingen på redaktionen att lägga till HL3 som ni brukar.

Gett upp hoppet FZ?

Medlem

Inget Europa Universalis 4?

lite trist med exakt samma text i texten när man sedan kollar på filmerna :/ lite kaka på kaka...


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Shadowrun returns fattas på listan.

Medlem
Skrivet av Vincent_graymore:

lite trist med exakt samma text i texten när man sedan kollar på filmerna :/ lite kaka på kaka...

Jag tycker det är bekvämt. Jag browsar FZ på jobbet och här vill jag inte sitta och se på massa videoklipp

Medlem

ArmA 3, GTA 5, BF 4, Metro <3 <3


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Det här har potential att bli det bästa spelåret på väldigt, väldigt länge. Remember Me, South Park, Watch Dogs, Elder Scrolls Online, Beyond, Star Wars 1313, GTA V och så vidare... Sjukt jävla peppad!

Medlem

För mig blir det kickstarter projekt: Wasteland 2 och Star Citizen Alpha! Arma3 är givet köp sen måste XCOM köpas från 2012 när priset sjunker

Inaktiv

Årets COD då?

Inaktiv

Här luktar väldigt illa!
Vem betalar era löner FZ?
Vem berättar vad ni skall skriva?
Snacka om att vända kappan:
Er recensionen av Uncharted 3 av Fredrik Eriksson:
"Uncharted 3 är en förkrossande uppföljare och visar att den amerikanska utvecklaren inte bara bemästrar eld, vatten, jord och luft utan också spelelementen action, pussel, plattform och äventyr. Jag tänker inte ens avsluta med ett "hur ska de kunna toppa det här?"-citat då de just i detta nu bevisar motsatsen."
En himla massa lovord och prisande

Nu skriver nu:
"Med handen på hjärtat kan vi konstatera att Uncharted 3 inte kändes lika engagerande som de tidigare spelen ..."

Skulle ni vilja förklara er?
Hur kan de komma sig att ni så tvärt ändrar åsikt?
Spel som är bra är bra, punkt slut

Medlem

ARMA III blir bäst för mig...det är redan bestämt!

Medlem

Hoppas Telltale games fixar alla sina buggar som de har med motorn.... Om spelet crashar en gång så försvinner alla saves...

Inaktiv

Här är en till lista (som snurrat runt en hel del tidigare)
http://img13.imageshack.us/img13/2121/2013i.jpg

Inaktiv

Från FZ:s lista ser jag fram emot:
* Company of Heroes 2
* Wasteland 2
* Watch Dogs
* Sim City
* Rome 2 Total War
* Elder Scrolls Online (med en viss tvekan)
* Crysis 3

Medlem
Skrivet av Vincent_graymore:

lite trist med exakt samma text i texten när man sedan kollar på filmerna :/ lite kaka på kaka...

Kaka är gott


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

DayZ är nog det spelet jag hoppas mest på, ser det inte i listan dock, så jag är nog ensam om det.

Medlem
Skrivet av Redstar:

DayZ är nog det spelet jag hoppas mest på, ser det inte i listan dock, så jag är nog ensam om det.

Finns nog ett par hundra tusen som väntar på de.

Sann svensk anda nu: "Tro inte att du är något speciell!"


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Planetary annihaltion och Rome 2 hoppas innerligt också på season 2 på TWD

Skrivet av ThomasLidstrom:

Här luktar väldigt illa!
Vem betalar era löner FZ?
Vem berättar vad ni skall skriva?
Snacka om att vända kappan:
Er recensionen av Uncharted 3 av Fredrik Eriksson:
"Uncharted 3 är en förkrossande uppföljare och visar att den amerikanska utvecklaren inte bara bemästrar eld, vatten, jord och luft utan också spelelementen action, pussel, plattform och äventyr. Jag tänker inte ens avsluta med ett "hur ska de kunna toppa det här?"-citat då de just i detta nu bevisar motsatsen."
En himla massa lovord och prisande

Nu skriver nu:
"Med handen på hjärtat kan vi konstatera att Uncharted 3 inte kändes lika engagerande som de tidigare spelen ..."

Skulle ni vilja förklara er?
Hur kan de komma sig att ni så tvärt ändrar åsikt?
Spel som är bra är bra, punkt slut

Haha, väl spanat! Jag vet inte vem det är som skrivit just den här motiveringen, men det är nog inte märkligare än att folk kan ändra sig med tiden, eller att det helt enkelt inte är samma person som skrev denna texten som recensionen. När vi recenserar på FZ är det ju givetvis skribenten som skriver som står för tyckandet, och det behöver så klart inte alltid vara så att alla andra på redaktionen hade sagt/tyckt exakt likadant.

Jag personligen t ex tycker att Uncharted 3 är nästan lika bra som tvåan, och att ettan är klart svagaste delen i trilogin. Så hade jag skrivit ovanstående hade det också sett annorlunda ut. Ja, du hajar... Det finns ingen mörk konspiration här, mer än olika åsikter.

Medlem

Detta året kommer bli fantastiskt

Medlem
Skrivet av anon_98854:

Årets COD då?

Är väl lite onödigt att ta upp det då alla vet att det kommer.

Ser sjukt framemot: Rome 2 Total War, Tomb Raider, Dead Space 3, SimCity, Ni No Kuni, Watch Dogs, Star Wars 1313 etc. Bra spel år detta.

Medlem

ÄVen om jag ser grymt mycket fram emot nya Sim City, Bioshock: Infinite en del mot TOmb Raider och Metro 2033 så är det nog Watch Dogs som är mest spännande på den här listan.
Kanske delvis för att vi vet så lite om spelet men jag tyckte att trailern utstrålade en så underbart mörk atmosfär.

EDIT: Glömde ju Europa Universalis 4! Kommer inte ihåg om ni tog upp dme i filmklippen men det kommer bli grymt!

Medlem

Skönt att få det i läsform, jag gillar film väldigt mycket men tycker om guider, nyheter och liknande i textform!

Medlem

Saknar Castlevania: Lords of Shadow 2 och Dragon Age 3.

Avstängd

Ser mest framemot South Park spelet. Kommer bli epic!

1
Skriv svar