Spelåret 2013, del 5

Medlem
Spelåret 2013, del 5

Det känns lite som att våren har blivit det nya oktober november. Alla bra titlar släpps där numera eftersom ingen vill konkurrera med CoD och alla andra återkommande releaser.


signatur

Videomupp

Medlem

Jag tror fan på i år! 2012 var lite torftligt!

Medlem

ja det finns en hel del att se fram emot.. nu är jag jäkligt tänd på beyond two souls. Har inte sett något om det tidigare då jag inte brukar se trailers.. men här är det så små korta delar av dem så det funkade bra att titta. Tack så mycket för de 5 delarna!


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Jag gillar dock inte att Battlefield blir mer och mer som CoD, årliga släpp av online spel är enligt mig för ofta. Jag förstår att DICE antagligen måste släppa spelen så tätt pga EA games, men jag tror att det kommer bli döden för Battlefield serien tyvärr


signatur

"I don't know how many years on this earth I got left. I'm gonna get real weird with it."

Medlem

Är det bara jag som stör mig på berättarens röst? Vad är det där för en läspande dialekt?

Medlem
Skrivet av Draug:

Är det bara jag som stör mig på berättarens röst? Vad är det där för en läspande dialekt?

Jag stör mig inget. Tycker det funkar skitbra. Jag gillar att han låter ganska neutral även om han använder större ord som påvissar att "vi kan knappt bärga oss till släppet"


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Skrivet av Draug:

Är det bara jag som stör mig på berättarens röst? Vad är det där för en läspande dialekt?

Jag föredrar hans lugna berättande än skrikade och upptjackade kommentatorer som jäktar genom sina presentationer.

Gärna fler sådana här videos.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag stör mig mer på dialekten än tempot.

Moderator | Testpilot

2012 var en ganska stor besvikelse på många för många håll. Hejja 2013!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av joary639:
Skrivet av Draug:

Är det bara jag som stör mig på berättarens röst? Vad är det där för en läspande dialekt?

Jag stör mig inget. Tycker det funkar skitbra. Jag gillar att han låter ganska neutral även om han använder större ord som påvissar att "vi kan knappt bärga oss till släppet"

Läspar? Artikulering har alltid varit min nemesis men inget läspande vad jag vet.

Skrivet av Draug:

Jag stör mig mer på dialekten än tempot.

Stockholmare. Vi är svin


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Läspar? Artikulering har alltid varit min nemesis men inget läspande vad jag vet.

kan alltid göra som Demosthenes och träna med kiselstenar i munnen. Tror dock man använder plastkulor nu för tiden.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av joary639:
Skrivet av Draug:

Är det bara jag som stör mig på berättarens röst? Vad är det där för en läspande dialekt?

Jag stör mig inget. Tycker det funkar skitbra. Jag gillar att han låter ganska neutral även om han använder större ord som påvissar att "vi kan knappt bärga oss till släppet"

Läspar? Artikulering har alltid varit min nemesis men inget läspande vad jag vet.

Skrivet av Draug:

Jag stör mig mer på dialekten än tempot.

Stockholmare. Vi är svin

Uttalandet av vissa ord var irriterande för egen del.

Nu vill jag dock att du ska stå till svars för varför inte Europa Universalis 4 var med på listan.
Någon på er redaktion måste väl gilla äkta strategispel?

Medlem

The Witcher 3 saknades, även fast det inte är sagt att komma är det ganska säkert tanke på deras teaser.
Sen är det många andra titlar som sdknas, inga namn jag kmr på nu ( är på telefonen )

Medlem

Watchdogs är helt klart en utav årets mest intressanta titlar enligt min åsikt!

Medlem

Och ni nämde inte The Banner Saga, skäms!

Medlem

varfan är dragon age 3 o alla andra rpgeer

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Rakoon:

The Witcher 3 saknades, även fast det inte är sagt att komma är det ganska säkert tanke på deras teaser.
Sen är det många andra titlar som sdknas, inga namn jag kmr på nu ( är på telefonen )

Fast att det ska komma i år väl väl varken troligt eller rimligt.

Medlem
Skrivet av red_laces:

Och ni nämde inte The Banner Saga, skäms!

Jaha, först klagas det på alla banners på sidan, nu ska ni ha mer av dom!


signatur

Videomupp

Medlem

Åhhh vad tråkigt att ni inte tog med planetary annihaltion
Aja 2013 kmr bli ett riktigt bra spelår iaf

Medlem

Europa Universalis IV är vad jag ser fram emot mest i år. <3

Medlem
Skrivet av Gabe:

Europa Universalis IV är vad jag ser fram emot mest i år. &lt;3

Samma här

Medlem
Skrivet av WildThing:
Skrivet av red_laces:

Och ni nämde inte The Banner Saga, skäms!

Jaha, först klagas det på alla banners på sidan, nu ska ni ha mer av dom!

Men, förstår inte min herre att vi bara vill ha banners med sagor i?? Hur svårt ska det vara?

1
Skriv svar