Något att lägga på minnet

Redaktör
Ponny
Något att lägga på minnet

#Remember Me. Du vet, den där berättelsen om minnesjägaren Nilin? Den som utspelar sig i ett glänsande Neo-Paris? Det där spelet med stealth, akrobatik och action? Jag tror det kan bli nåt riktigt bra. Det har på riktigt en intressant design och 2084 års Neo-Paris ser ut att vara en plats som kräver att stanna i mitt minne.

Ändå är det ett spel som kommit bort, åtminstone litegrann. Det har hittills inte byggt upp den där bombastiska supermegahajpen. Men hellre ett spel att minnas än ett spel att hajpa. Och känslan säger mig att detta kan bli ett sådant.

[ia=723674; large]
Neo-Paris om våren glänser.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Något att lägga på minnet

Grymt Hade nästan glömt detta spel. kommer bli riktigt grymt verkligen! Tack för insight info^^


signatur

hejsanhejsanhejsan

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av mosoloa1:

Grymt Hade nästan glömt detta spel. kommer bli riktigt grymt verkligen! Tack för insight info^^

Pssst! Kika i filmarkivet också, ny trailer!


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av mosoloa1:

Grymt Hade nästan glömt detta spel. kommer bli riktigt grymt verkligen! Tack för insight info^^

Pssst! Kika i filmarkivet också, ny trailer!

Ooo, tackar!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Jag tror inte så mycket på det. Ser ut som en hafsprodukt, sedan stör jag mig oerhört på den roterade äggröran i nacken på karaktären man spelar. Får lite "Det femte elementet"-vibbar med, ett spel som höll på att göra mig vansinning när det kom för hundra år sedan.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag hade också glömt bort det, men körde bevakning efter att jag såg senaste trailern förut.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Redaktör
Ponny
Skrivet av walter_iego:

Jag tror inte så mycket på det. Ser ut som en hafsprodukt, sedan stör jag mig oerhört på den roterade äggröran i nacken på karaktären man spelar. Får lite "Det femte elementet"-vibbar med, ett spel som höll på att göra mig vansinning när det kom för hundra år sedan.

Åh, "Det femte elementet"! Vansinnigt snygg film. Aldrig spelat, dock. Och kanske ska vara glad för det.

Nej, jag tänker inte hafs när jag ser spelet. Snarare får jag känslan av något som sticker ut ur mängden, på ett väldigt vackert sätt. Men vi får se helt enkelt.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Verkar riktigt nice, förutom att 2048 inte låter tillräckligt långt in i framtiden för att se ut som det gör på bilden. Den tekniska utveckligen har nog inte gått så långt då.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar