Filmiskt från DmC: Devil May Cry

Robot
Filmiskt från DmC: Devil May Cry

CG-film där den nya Dante visar var skåpet ska stå.

#dmc-devil-may-cry-3


Medlem
Filmiskt från DmC: Devil May Cry

Är DMC en förkortning på Devil May Cry eller? Så det heter Devil May Cry: Devil May Cry?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Alltså fy vad jag hatar den "nya Dantes" personlighet.

Medlem
Skrivet av luftman:

Alltså fy vad jag hatar den "nya Dantes" personlighet.

VA?! Det klagomålet har jag aldrig hört.

Jag känner lite såhär: Om du tycker "nya Dante" suger (jag tycker inte det verkar vara så stor skillnad ifs), då är det trist, köp inte spelet och var gärna lite sur osv.

Men det här är en ny utvecklare som blev anställd av Capcom för att ge lite ny vision till DMC, låt dom göra det, låt dom göra sitt spel och gillar man det inte så är det ok. Men det känns som allt klagomål på "nya Dante" osv antagligen bara kommer att leda till att dom går tillbaka halvt till gamla Dante och skapar någon sorts mutant som inte gör någon glad.

Personligen älskade jag första trailern på "nya" DMC och i senare trailers, efter klagomålen, verkar ha mer som han var förut. Trist tycker jag, och dom som först klagade kommer antagligen inte bli nöjd ändå, så nu är ingen nöjd.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Vill ha den rätta Dante.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Preed:
Skrivet av luftman:

Alltså fy vad jag hatar den "nya Dantes" personlighet.

Men det känns som allt klagomål på "nya Dante" osv antagligen bara kommer att leda till att dom går tillbaka halvt till gamla Dante och skapar någon sorts mutant som inte gör någon glad.

Det är just det jag hatar med honom, jag hade inget problem med honom från första början men ju mer trailers som dök upp desto mer avskyr jag honom, så det är nog den där hybriden som du snackar om som jag inte tycker om.

Medlem

Ehm, är inte videon redan postad innan denna nyheten?


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av ohem:

Ehm, är inte videon redan postad innan denna nyheten?

Verkar hända ibland, såg det med SimCity innan med.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Gillar inte heller nya dantes personlighet... Helt värdelöst..

1
Skriv svar