Metal Gear Rising: Revengeance

Robot
Metal Gear Rising: Revengeance

Den åldrade Solid Snake orkade inte i komma i form igen. Han ersätts av en omstylad Raiden som gör nästa Metal Gear till en styckarsimulator.

#metal-gear-solid-2, #metal-gear-solid-4-guns-of-the-patriots, #platinum-games, #kojima-productions, #metal-gear-rising-revengeance, #bayonetta, #vanquish, #ninja-gaiden-3-razors-edge, #devil-may-cry


Medlem
Metal Gear Rising: Revengeance

Vilken jäkla speltitel alltså...

"Va ska vi döpa spelet till nu gubbar, nåt coolt ska de va!
- Vengeance låter ju ballt?!
- Revenge kanske?
...
...
- Revengeance!"

Medlem

Ska bli skoj


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Cirdane:

Vilken jäkla speltitel alltså...

"Va ska vi döpa spelet till nu gubbar, nåt coolt ska de va!
- Vengeance låter ju ballt?!
- Revenge kanske?
...
...
- Revengeance!"

Du är medveten om att Revengence är ett ord va och inget hitte på?

Medlem
Medlem

Du får spelet att låta precis som jag har förväntat mig. Ska införskaffas när det dyker upp.


signatur
Medlem

Irriterande tight mansrumpa

Medlem
Skrivet av FuzioN:

Du är medveten om att Revengence är ett ord va och inget hitte på?

Det ordet har i alla fall jag aldrig hört talas om. Vad betyder det?

Medlem
Skrivet av Margy:
Skrivet av FuzioN:

Du är medveten om att Revengence är ett ord va och inget hitte på?

Det ordet har i alla fall jag aldrig hört talas om. Vad betyder det?

Läs ordet som Re-Vengence vilket menas med exempelvis du tar vengence tillbaka eller ger vengence igen.
har ej spelat spelet och kollat storyn men skulle ju inte förvåna mig det stämmer bra in på "storyn" på spelet det kan någon insatt mer förklara vilket gör ordet med finurligt passande till spelet.

Medlem
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av Margy:
Skrivet av FuzioN:

Du är medveten om att Revengence är ett ord va och inget hitte på?

Det ordet har i alla fall jag aldrig hört talas om. Vad betyder det?

Läs ordet som Re-Vengence vilket menas med exempelvis du tar vengence tillbaka eller ger vengence igen.
har ej spelat spelet och kollat storyn men skulle ju inte förvåna mig det stämmer bra in på "storyn" på spelet det kan någon insatt mer förklara vilket gör ordet med finurligt passande till spelet.

Det verkar inte finnas med i Oxfords ordlista så det är nog "hitte på" misstänker jag.

Medlem
Skrivet av Margy:
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av Margy:
Skrivet av FuzioN:

Du är medveten om att Revengence är ett ord va och inget hitte på?

Det ordet har i alla fall jag aldrig hört talas om. Vad betyder det?

Läs ordet som Re-Vengence vilket menas med exempelvis du tar vengence tillbaka eller ger vengence igen.
har ej spelat spelet och kollat storyn men skulle ju inte förvåna mig det stämmer bra in på "storyn" på spelet det kan någon insatt mer förklara vilket gör ordet med finurligt passande till spelet.

Det verkar inte finnas med i Oxfords ordlista så det är nog "hitte på" misstänker jag.

Inte hittepå, dock ett väldigt gammalt ord faktiskt som sällan används. Du kommer nog inte hitta det i en ordlista som är daterad efter 1920

Medlem
Skrivet av Liquidedust:

Inte hittepå, dock ett väldigt gammalt ord faktiskt som sällan används. Du kommer nog inte hitta det i en ordlista som är daterad efter 1920

Där ser man!

Jag misstänker dock att skaparna inte höll på att söka efter gamla obskyra ord utan "hittade på" ett ord de tyckte lät häftigt.

Medlem

Redan bokat collectors edition 4 månader sedan...

Medlem
Skrivet av Liquidedust:
Skrivet av Margy:
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av Margy:
Skrivet av FuzioN:

Du är medveten om att Revengence är ett ord va och inget hitte på?

Det ordet har i alla fall jag aldrig hört talas om. Vad betyder det?

Läs ordet som Re-Vengence vilket menas med exempelvis du tar vengence tillbaka eller ger vengence igen.
har ej spelat spelet och kollat storyn men skulle ju inte förvåna mig det stämmer bra in på "storyn" på spelet det kan någon insatt mer förklara vilket gör ordet med finurligt passande till spelet.

Det verkar inte finnas med i Oxfords ordlista så det är nog "hitte på" misstänker jag.

Inte hittepå, dock ett väldigt gammalt ord faktiskt som sällan används. Du kommer nog inte hitta det i en ordlista som är daterad efter 1920

Korrekt!

Re`venge´ance
n. 1. Vengeance; revenge.

Webster's Revised Unabridged Dictionary, published 1913 by C. & G. Merriam Co.


signatur

Nämen!

Medlem

Typ Batman, fast ninja
Han har ju detective mode och allt:D:P

Medlem

skitcoolt och allt, men noll smyg och noll metalgearkänsla

Medlem

Allt det i högklackat, skickligt!

Medlem

jag kastade mina pengar skärmen och skrek GIVE ME THE GAME!

k3m
Medlem

En vän sa att det här släpps till windows också!?

1
Skriv svar