Ubisoft menar allvar med Splinter Cell-stealth

Medlem

Ni kan glömma gammalt gameplay, både i Hitman serien och Splinter Cell. Det var något som man körde då, och det är inget man kör idag för det är segt och tråkigt för casuals. För att få ett flyt i spelet så måste man göra linjära banor med en story driven game play. Tyvärr är det så.

Medlem
Skrivet av redruM:

Är det bara jag eller ser Sam hög ut på bilden i topic?

Individuella programmet.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Tack gud! Eller.. Ubisoft. Tror inte att något Splinter Cell-spel kommer klå Chaos Theory när det kommer till Stealth, men man kan ju alltid hoppas!

Medlem

SC 1&2 var ju riktigt bra, efter det har jag personligen inte gillat SC, men jag hoppas de kan hitta tillbaka till hur SC skall vara och göra det nya spelet riktigt bra.

Inaktiv

De menar allvar? Brukar de skämta normalt sett? Sen håller jag med en hel del här, sista riktigt bra SC är Chaos Theory. Det blir svårt att toppa, och de har väl inte heller MIchael Ironside som rösten i detta? Nja, jag är skeptisk :P.

Inaktiv

Chansar på att dom gör en Hitman Absolution o blandar lite, det blir helt ok men inte bättre än så.

Vore bättre om man inte hela tiden försökte göra alla nöjda, finns ju något som heter att man ska satsa på det man är bra på, däremot är det tvärtemot i spelbranschen, där ska man satsa på allt, gärna samtidigt.

Låt er inte luras av filmen, för detta är väl samma spel som visades under årets E3 då Fisher lullade runt från cover till cover i ökenlandskap i fullt dagsljus och autoavrättade ett gäng fiender med ett knapptryck?

Men varför inte, dags att pensionera Fisher ändå imho.

Medlem

Det synd att det börjar bli så pass länge sedan Chaos Theory kom ut, och det har bara blivit sämre sedan dess.

Finns ingen framtid i det här tydligen.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Måste komma ihåg att ge FZ beröm för att de använder Youtubes spelare, då filmen är i 1080p.


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

12
Skriv svar