Arkham City, Limbo och Vanquish via PSN+ i december

Robot
Arkham City, Limbo och Vanquish via PSN+ i december

Tre grymma titlar blir från och med femte december spelbara för blott månadskostnaden. Några veckor senare tillkommer lite annat smått och gott.

#sony, #batman-arkham-city, #limbo, #vanquish, #big-sky-infinity, #mortal-kombat-vita, #knytt-underground


Flakmonkey
Arkham City, Limbo och Vanquish via PSN+ i december

Känns som att Playstation+ börjar bli riktigt prisvärt. Undrar vad man skulle tycka det var värt att betala i månaden för att få tillgång till hela spelarkivet till PS3 (eller Xbox 360 eller Wii för den delen). Priset vi betalar för ett nytt spel i butiken nu kanske?

Medlem

psn+ kostar typ 145 för 3måndar. 450 för 1år tror jag. JA det är värt vart enda krona :). Jag hade för många spel tack vare psn+ så min hårdisk blev full haha :). 120gig är för lite :(. Men jag klagar inte :). Sedan får du även tillgång till exklusiva saker som betor osv :). JAG tycker ialf om psn+ :).

Medlem

både arkham city och Vanquish är riktigt bra spel. Och jag ser fram emot att testa Limbo och Mortal kombat till vitan känns som plus bara blir bättre och bättre

Medlem

Det känns nästan som att de skickar ut för många spel via PS+.

Man måste ju snart låsa in sig i en stuga i skogen ett år för att hinna spela ikapp...

Medlem

ja det e andra bullar som bakas av sony helt klart en vad det är av microsoft. Min xbox står bara å dammar nu mera den kostar ju bara pengar att spela

1
Skriv svar