Sex sköna minuter från Fantasy Life

Robot
Sex sköna minuter från Fantasy Life

Animal Crossing möter det japanska rollspelet i den här charmiga 3DS-titeln från Level-5 och Brownie-Brown.

#fantasy-life, #level-5, #brownie-brown, #animal-crossing


Sex sköna minuter från Fantasy Life

Jag vet inte vad det är...men jag vill ha det!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Haha vaaaaa :D?! Ja det såg trevligt ut :).

Medlem

Alltså.... Skäms de inte alls med att gå rakt ut och stjäla custom maps från Wc3?
Fantasy life, i Wc3, så spelar du din karaktär. Du kan skaffa yrken, typ fighter, jobb som kock och liknande.
Sen kan du gå och göra side quests och liknande för olika faktioner du vill, eller bara gå rakt ut och döda fiender och levla...


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem
Skrivet av torylva:

Alltså.... Skäms de inte alls med att gå rakt ut och stjäla custom maps från Wc3?
Fantasy life, i Wc3, så spelar du din karaktär. Du kan skaffa yrken, typ fighter, jobb som kock och liknande.
Sen kan du gå och göra side quests och liknande för olika faktioner du vill, eller bara gå rakt ut och döda fiender och levla...

...

(ja, jag saknar faktiskt helt och hållet ord för att ens kommentera på det här... ändå känner jag att jag bara måste. Det är inte en fråga om att jag håller med, förresten.)

Medlem

Det är inget dark cloud 3, men hade jag haft ett 3DS hade jag inte tvekat en sekund om man kunde få tag på det.

Medlem
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av torylva:

Alltså.... Skäms de inte alls med att gå rakt ut och stjäla custom maps från Wc3?
Fantasy life, i Wc3, så spelar du din karaktär. Du kan skaffa yrken, typ fighter, jobb som kock och liknande.
Sen kan du gå och göra side quests och liknande för olika faktioner du vill, eller bara gå rakt ut och döda fiender och levla...

...

(ja, jag saknar faktiskt helt och hållet ord för att ens kommentera på det här... ändå känner jag att jag bara måste. Det är inte en fråga om att jag håller med, förresten.)

Tja, har du testat custom mapen?
Kusligt likt.
Och den är äldre...
Långt äldre.
Conceptet är väl dock inte speciellt nytt, men ändå.


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem

Ser ut som en given present till hustru. Synd att det inte hinner komma före jul. Nåväl hon får ha en Wii-U istället.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

1
Skriv svar