Idag släpps Okami HD – här är lanseringstrailern

Robot
Idag släpps Okami HD – här är lanseringstrailern

Capcoms hyllade actionäventyr får nytt liv i högupplöst skrud.

#capcom, #okami


Medlem
Idag släpps Okami HD – här är lanseringstrailern

Blir det en FZ-recension? Jag tror jag vill ha det här, men det känns ju rätt osexigt att köpa det till PS2 eller Wii, men man vill ju heller inte köpa en buggig skitversion som ser lite bättre ut. See where I'm going here?

Skrivet av Havocado:

Blir det en FZ-recension? Jag tror jag vill ha det här, men det känns ju rätt osexigt att köpa det till PS2 eller Wii, men man vill ju heller inte köpa en buggig skitversion som ser lite bättre ut. See where I'm going here?

Det är FZ-redaktör Tomas Andersson som har hand om vilka spel som recenseras eller ej – kolla med honom!

Medlem

Är också lite nyfiken på om det blir någon recension om det

Medlem

Köp spelet till ps2, sen kör ni det via emulator till pc "pcsx2", med en ps3 dosa pluggad i datorn, då kan ni maxa grafiken samt köra det i full hd, och Voila, det ser bättre ut än på ps3!

Prova så får ni se!


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Skrivet av ivanhoe68:

Köp spelet till ps2, sen kör ni det via emulator till pc "pcsx2", med en ps3 dosa pluggad i datorn, då kan ni maxa grafiken samt köra det i full hd, och Voila, det ser bättre ut än på ps3!

Prova så får ni se!

Exakt. Samma gäller spel till Wii, ser otroligt mycket bättre ut på PC! Men som sagt köp spelen också. Får ibland underliga blickar när folk ser mina Wii-spel och kontrollers men ingen wii konsol ;D En annan fördel är att på PC kan du köra alla spel i 3D (om du har 3D-TV / skärm). Vet inte hur det är på PS3 om alla spel stöds i 3D där..


signatur
Medlem
Skrivet av vurt:
Skrivet av ivanhoe68:

Köp spelet till ps2, sen kör ni det via emulator till pc "pcsx2", med en ps3 dosa pluggad i datorn, då kan ni maxa grafiken samt köra det i full hd, och Voila, det ser bättre ut än på ps3!

Prova så får ni se!

Exakt. Samma gäller spel till Wii, ser otroligt mycket bättre ut på PC! Men som sagt köp spelen också. Får ibland underliga blickar när folk ser mina Wii-spel och kontrollers men ingen wii konsol ;D En annan fördel är att på PC kan du köra alla spel i 3D (om du har 3D-TV / skärm). Vet inte hur det är på PS3 om alla spel stöds i 3D där..

Samma här när det gäller Wii, blir ju galet snyggt! Det är synd att inte fler testar emulatorer nu för tiden......


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

9.5/10!

Vilken HD version! Jösses! Det är så vackert så det förslår! Och Move stödet fungerar väldigt bra.
Det ska även finnas några nya inlägg i spelet som inte var med i ps2 eller wii versionen har jag hört, själv har jag inte kommit så långt in än så jag kan skriva under på det dock.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar