SP-fokus i senaste Need for Speed: Most Wanted-rullen

Robot
SP-fokus i senaste Need for Speed: Most Wanted-rullen

Spana in den helt öppna staden Fairhaven City, där du kan glida runt i stort sett hur du vill.

#electronic-arts, #need-for-speed-most-wanted


Medlem
SP-fokus i senaste Need for Speed: Most Wanted-rullen

Kändes som det var längesedan man hörde pegi-7.

Medlem

Ser onekligen flott ut, undrar hur körkänslan är?!

Medlem

Är det bara jag som reagerar på att det är exakt samma namn som en föregående titel?

Medlem

Vet inte vad jag tycker om alla bilar är tillgängliga direkt. För den seriösa vill man sakta men säkert tjäna ihop nya bilar, men NFS är mer action så därför är denna lösning nog rätt bra.

Medlem

Det jag är mest taggad inför på detta är att man verkar slippa Event cam ^^
Det är den mest irriterande funktionen jag någonsin tvingats uppleva i ett bilspel...

Riktigt snyggt. Många fina detaljer.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

"Ser onekligen flott ut, undrar hur körkänslan är?!"

Ja.. om vi tar en jävligt vild gissning så.. ARKAD kanske?


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Vilket jävla skitspel.

Ge mig ett nytt Porsche Unleashed.

Inaktiv

Har dom tappar idéer på namn till nfs? most wanted fanns redan när jag gick högstadiet

Inaktiv
Skrivet av Allexz:

Är det bara jag som reagerar på att det är exakt samma namn som en föregående titel?

mmmm
Var enklare om dom hade varierat sina namn, eller använt siffror. Nu har man ju ingen aning om vilken serie man gillade från början eller vilken ordning i serien något är. Har inte lirat det på flera år,. men gjorde en chansning o köpte det senaste hot pursuit, vilken skit :/

För övrigt gillar jag inte trenden med att släppa något nytt med exakt samma namn som tidigare, som att göra Gudfadern 1-3 igen, vad hände med alla "häftiga" undertitlar som vi fick dras med ett tag?

Testpilot

Fasen , det såg inte bra ut - bilarna verkade inte ta den minsta skada då man krockade med dem.

Medlem

Detta börjar väl bli allt mer ett fantasy spel menar köra över spikmattor sen helt plötsligt göra så man får 4 splitt nya däck? Nej snälla ge mig ett nytt Underground 1 och 2. Tills dess så tror jag håller mig till Shift serien eller Underground spelen.

Medlem

Det kommer bli riktigt bra tror jag


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Inaktiv

Jag undviker F2P som djävulen själv men jag skulle ljuga ifall jag påstod att detta inte ser helt okej ut. Väldigt likt senaste Ridge Racer tho.

Medlem
Skrivet av anon_98854:

Jag undviker F2P som djävulen själv men jag skulle ljuga ifall jag påstod att detta inte ser helt okej ut. Väldigt likt senaste Ridge Racer tho.

Vadtusan har F2P med saken att göra?


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv
Skrivet av Zymac:
Skrivet av Mjauv:

Jag undviker F2P som djävulen själv men jag skulle ljuga ifall jag påstod att detta inte ser helt okej ut. Väldigt likt senaste Ridge Racer tho.

Vadtusan har F2P med saken att göra?

Oj! Det är alltså inte ytterligare en F2P-titel? My bad.
Det förklarar varför det faktiskt ser... ja, kul ut.

Medlem

Man blir sugen att köpa pc versioen om ett år nät EA kanske hunnit patcha färdigt.


signatur

Det var detta...

1
Skriv svar