Min spelhöst 2012

Testpilot
Min spelhöst 2012

Detta är allt baserat på FZ's relasedatum , en del kanske inte stämmer.

25 september
#World of Warcraft: Mists of Pandaria
Tillbaka till köttkvarnen , WOW tripp igen .. hade en liten flashback direkt efter semestern men suget har inte riiiiktigt kommit , har tryck på mig från de gamla polarna i ett gammalt guild som nu har en facebookgrupp och samlar folk , kan bli kul av det!
Förhandsbokat = JA

Oktober Månad
#Adventure
Tyckte det verkade asbra med att backa detta projekt på Kickstarter , får se om detta releasedatum stämmer eller om det blir uppskjutet. Gamla klassiska äventyrsspel med sjuk humor finns det ju inga kvar.
Förhandsbokat = Kickstarter 100$

12 oktober
#Dishonored
Aye , höstens stora släpp , mina förväntningar är skyhöga. Räknar med att det är i klass med förra årets bästa lir , dvs Deus Ex: Human revolution.
Detta innebär att jag räknar med 2 genomspelningar och ca 100+ timmar eller så är det för litet spel , det hoppas jag VERKLIGEN inte!
Förhandsbokat = JA

12 oktober
#Xcom: Enemy Unknown
Tillagt den 11 september , haft detta spel i bakhuvudet men inte varit sådär jättepeppad men nu har man kollat lite gameplay och fått upp ångan.
Verkar hur kul som helst , detta får ligga på is tills man lirat klart #Dishonored sen ska de spelas till monitorn blöder.
Förhandsbokat = JA

November Månad
#Need for speed: Most wanted
Endast om körkänslan är som Burnout och att bilarna går att krasha till småskrot , är de fega och inte låter de licensierade bilarna bli skrot på vägarna då bojkottar jag!
Hoppas inte , min ratt & pedaler är lätt åtkomliga efter min flytt i somras
Förhandsbokat = Nej

23 november
#Hitman: Absolution
Har tyckt Hitman spelen tapppat stinget , 1 spelet sög ju , sen blev de riktigt bra där 2 delar som jag körde har inte spelat blood money dock. Detta ser grymt kul ut ,
Förhandsbokat = JA

29 november
#Far Cry 3
Har ett getöga på det , ser ut att vara rätt fritt spel , men som vanligt gällande företaget jag älskar att hata (Ubisoft) så är det stark konsolvarning och varning för: "Vi är ubisoft och vi hatar PC spelare , vi kommer göra spelet ospelbart på PC , fördröja det med månader och lägga på idiotiskt DRM som gör det ännumera ospelbart"
Förhandsbokat = Nej (Floppvarning)

#blogg

inK
Medlem
Min spelhöst 2012

Vart har du Borderlands 2 då?


signatur

Every trophy counts...

Testpilot

Mjae , det finns där , har dock Borderlands 1 att testa i framtiden ,köpt på Steamrea.

Tre spel som jag också vill ha, men bilspel faller bort för mig.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar