Need for Speed: Most Wanted

Robot
Need for Speed: Most Wanted

Criterion gör tjuv och polis-bilspel som inte alls är Burnout Paradise, fast ändå verkligen är just precis det. FZ har testat Need for Speed: Most Wanted.

#ea, #need-for-speed-most-wanted, #criterion-games, #need-for-speed-hot-pursuit, #burnout-paradise


Medlem
Need for Speed: Most Wanted

Hmm, de har ju sagt att allt du hittar som går att köra, går att köra. Då antar jag att man kan byta till bilarna som trafiken har, alltså t.ex skåpbilen som är i videon osv.

Medlem

Det här blir ett givet köp!

Dodge Charger-polisbilen är ju bara för sexig! Har själv en Charger fast Daytona-varianten, har sett en äkta polis-charger åka runt här i Stockholm, dom är ju snäppet ballare än våra svenska polisbilar!

Medlem
Skrivet av Preath:

Hmm, de har ju sagt att allt du hittar som går att köra, går att köra. Då antar jag att man kan byta till bilarna som trafiken har, alltså t.ex skåpbilen som är i videon osv.

Haha, hoppas man kan trimma skåpbilen isåfall!

Medlem
Skrivet av FL3JM:
Skrivet av Preath:

Hmm, de har ju sagt att allt du hittar som går att köra, går att köra. Då antar jag att man kan byta till bilarna som trafiken har, alltså t.ex skåpbilen som är i videon osv.

Haha, hoppas man kan trimma skåpbilen isåfall!

hahah, aah!

Skrivet av FL3JM:

Det här blir ett givet köp!

Dodge Charger-polisbilen är ju bara för sexig! Har själv en Charger fast Daytona-varianten, har sett en äkta polis-charger åka runt här i Stockholm, dom är ju snäppet ballare än våra svenska polisbilar!

Najs ju.

Medlem

Mmm snorgröna Lambon Gimmeh!

Älskade BP, så det blir nog day1 köp av det här.

Måste bara skaffa lite (fler) vänner på steam så man har nån o tävla mot


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Testpilot

Frågan är om man kan knyckla till bilarna och krasha dem som i Burnout spelen ?

Kan man inte det och spelet är som alla andra need for speed då blir det inget köp för mig .

Medlem

Hela charmen med most wanted (och de andra tidigare nfs) var ju att harva runt i en skrothög i jakt på pengar till att köpa bättre och bättre bilar. Om det inte heller finns någon "pimpning" av bilarna så sjunker mitt intresse rejält.

Medlem

Skådar jag en Lamborghini Diablo? Där va det spelet förbokat ja...


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem
Skrivet av 4liv3:

Skådar jag en Lamborghini Diablo? Där va det spelet förbokat ja...

Haha, klassiker!

Avstängd

Om man kan trimma och fixa utseendet på bilarna så är det insta-buy!

Medlem

Kommer spelet gå att spela själv? alltså om man inte har massor med kompisar att spela med? Paradise hade helt klart ett godkänt enspelarläge som jag lagt många timmar på så nått liknande skulle inte sitta fel.

Medlem
Skrivet av KrejzY:

Om man kan trimma och fixa utseendet på bilarna så är det insta-buy!

Det är ett måste! Most wanted är inte Most wanted om man inte kan styla sina bilar!

Medlem

varför kan inte burnout få vara burnout och need for speed vara need for speed?

Medlem

TIll Skrivbenten under tiden ni testade Most Wanted kommer man kunna styla och trimma bilarna hur man vill så som i andra NFS spelen? Har inte hittat ett enda passande NFS spel sen Underground 2 där fanns det sjukt mycket du kunde göra på bilen. Älskade även Shift 1 och 2 kändes mer som GRiD.

Hoppas på Most Wanted är nåt att hänga i granen.

Medlem

Har inte sett några bilder på någon stylad bil än så risken är inte så stor. Underground 1 och 2 är fortfarande ett av det bättre spelen i mina ögon, detta blir nog dag 2 köp istället för day1

Medlem

Känns väldigt been there, done that.

Hade hoppats på lite mindre förlåtande fysik, får se hur illa rubber bandingen är denna gången.

Medlem
Skrivet av Rurounin:

rubber bandingen

Hahaha känns som namnet på en dålig P-rulle, borde i alla fall gå att stänga av catchup

Medlem
Skrivet av Preath:
Skrivet av 4liv3:

Skådar jag en Lamborghini Diablo? Där va det spelet förbokat ja...

Haha, klassiker!

det är en Countach, syns tydligt bakifrån.
Är M3:an lika rolig att köra som i verkligheten (well, förhållandevis) så blir det köp för mig.

Inaktiv
Skrivet av Harakiri:

Frågan är om man kan knyckla till bilarna och krasha dem som i Burnout spelen ?

Kan man inte det och spelet är som alla andra need for speed då blir det inget köp för mig .

Håller med, är sjukligt trött på all EAs skriptfysik!

Medlem
Skrivet av Mordocai:
Skrivet av Preath:
Skrivet av 4liv3:

Skådar jag en Lamborghini Diablo? Där va det spelet förbokat ja...

Haha, klassiker!

det är en Countach, syns tydligt bakifrån.
Är M3:an lika rolig att köra som i verkligheten (well, förhållandevis) så blir det köp för mig.

Det har du nog rätt i. Attans också. Diablo VT är ju drömbilen #1.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Grafiken är jävligt nice!

1
Skriv svar