Guitar Hero: Warriors of Rock officiellt

Robot
Medlem
Guitar Hero: Warriors of Rock officiellt

Kanske blir GH värt att spela igen? Hoppas det släpps till PC så jag får användning av mina GH-gitarrer som bara ligger och skräpar för det mesta.


signatur

Lust att lira AoE II på nätet med mig?
Skicka ett PM!

Medlem

Hoppas det blir i stil av 1an till 3an. Då som låtarna var som bäst enligt mig. Isåfall kan det tänkas bli ett köp.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Hoppas det blir i stil av 1an till 3an. Då som låtarna var som bäst enligt mig. Isåfall kan det tänkas bli ett köp.

tja activision kickade ju harmonix efter dom gjort 1:an och 2:an och nu har harmonix gjort rockband serien istället. Men jag tror inte jag blir lockad tillbaks till guitar hero. Jag har blitt för fäst vid dom fyrkantiga blocken och jag gillar inte den fula guitar hero grafiken.

Medlem
Skrivet av pippen1001:
Skrivet av Luciphear:

Hoppas det blir i stil av 1an till 3an. Då som låtarna var som bäst enligt mig. Isåfall kan det tänkas bli ett köp.

tja activision kickade ju harmonix efter dom gjort 1:an och 2:an och nu har harmonix gjort rockband serien istället. Men jag tror inte jag blir lockad tillbaks till guitar hero. Jag har blitt för fäst vid dom fyrkantiga blocken och jag gillar inte den fula guitar hero grafiken.

Bara undrar en sak, kan man inte gilla den fula grafiken i guitar hero? misstolka mig inte dock, jag gillar inte något sådant spel. Jag menar, spelar grafiken någon roll alltså?

Medlem

signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Inaktiv
Skrivet av Keasar:

Än är inte kon död.

Och inte det patetiska uttrycket mjölka heller.

Medlem

Skrev inte Aftonbladet en förhandstitt på spelet förra månaden? Om så, så lät det väldigt mycket som en hybrid mellan Brutal Legend och Guitar Hero.

Medlem

Jaa! Äntligen tänker dom göra ett riktigt Guitar Hero spel igen, värt att köpa ifall det blir bra. Och alltid Gene Simmons xD Sicken sellout


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Jaa! Äntligen tänker dom göra ett riktigt Guitar Hero spel igen, värt att köpa ifall det blir bra. Och alltid Gene Simmons xD Sicken sellout

Är väl inte hans fel att han älskar pengar nästan lika mycket som han älskar sig själv


signatur
Medlem

Oh noes, selloutarnas sellout från bandet som är mer varumärke än band säljer sig till den mest mjölkade serien just nu utgivet av den mest hatade utgivaren just nu... Armageddon är nära.

Kiss var mitt favoritband när jag var liten ;_;

1
Skriv svar