Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av oDIRTDIVERo:
Skrivet av chopper:
Skrivet av oDIRTDIVERo:

Kommer ihåg baneditorn från far cry 2. En ordentlig mängd skitbanor skapades i den. Fan det är en konst att skapa en bra multiplayer bana i ett fps. Spelar mycket hellre 4 riktigt bra proffsiga banor än 400 skitbanor som nån jävel slängt ihop en eftermiddag efter jobbet...

Multiplayer spelandet var inte anledningen till mitt köp av FC det var SP spelandet som lockade mig. Så det ska bli intressant att se vad som bjuds i MP.

Ja absolut! och jag diggade Afrika. Jag diggade hela grejjen faktiskt. Hoppas dom byggt på det och inte backat.

Av någon underlig anledning så verkar det som att alla nya spel släpp ska ha någon form av multiplayer? FC har alltid varit ett SP spel enligt mig o inget fel i det så jag hoppas att fokus ligger på bra SP i spelet.

Ett halvtaskigt multiplayer är väl kanske ett enklare sätt att förlänga livslängden på ett spel än att faktiskt utöka singelplayer. Problemet för speltillverkaren om deras spel är "färdigspelat" efter 8 timmar e ju att då kommer folk sälja av dom i drivor, dom kommer sjunka i pris begagnat och det förlorar dom pengar på.

Medlem
Skrivet av Grön:
Skrivet av chopper:

Det är ju faktiskt inget krav på att gilla FC3 så det är väl bara o hoppa detta spel så klarar du dig!

Nej det vill jag inte göra, Far Cry serien har alltid haft konstigt flerspelarläge men jag hoppas på ett trevligt single player äventyr

Lite väl hög trollhalt i mitt förra inlägg kanske

Jag vet shit vad lätt att hoppa in o skriva vad man tänker direkt. he he. O alla har ju rätt till sin åsikt.
O håller med har aldrig gillat flerspelarläget i FC. Testade några ggr o tänkte aldrig mer detta trams, Så jag har inte stora förhoppningar om att MP spel i FC ska bli bra. Föredrar det som ett SP spel. Så hoppas de lagt mycket krut på SP delen. Det är enda anledningen till mitt köp.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

12
Skriv svar