Era Bad Company 2 betaintryck (Alla format)

Medlem

Warning! Noob question!

Behöver men registrera ett konto som man gjorde till BF2? Förbeställde just över steam men fann till min stora besvikelse att Betan är stängd. Får väl vänta tills hela härligheten släpps. Men hur registrerar jag mitt nick/ett konto? Hittar inget sätt att göra det ingame. Tacksam för svar.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Skrivet av Comstedt:

Ni som spelat PC beta, har det forbattras mycket under beta tiden angande prestanda?

Jag tyckte betan laggade som faen (eller det störde iaf) tills jag drog igång i måndags nu då var första gången det kändes 100% kul så glad i hågen har jag velat köra mera nu men förstått att dom stängt ner betan

Känns kanon nu inför släppet för innan var jag lite tveksam:)


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Comstedt:

Ni som spelat PC beta, har det forbattras mycket under beta tiden angande prestanda?

Jag tyckte betan laggade som faen (eller det störde iaf) tills jag drog igång i måndags nu då var första gången det kändes 100% kul så glad i hågen har jag velat köra mera nu men förstått att dom stängt ner betan

Känns kanon nu inför släppet för innan var jag lite tveksam:)

du skulle ha spelat lite emellan där, dom fixade en patch för 2? veckor sedan, då fixade dom grymt mycket, inget lagg, inga fps drops, inget, flöt på precis som det skulle.. och hoppas nu att retailen kommer bli bättre

Medlem
Skrivet av chopper:

Helt suveränt spel o väldigt efterlängtat efter alla cod!!

O ni som har super lagg osv. Skaffa er riktiga datorer .. För era ombyggda kontors maskiner med stort graffekort o mer minne funkar inte. Tråkigt men stora bra spel kräver sin maskin o bra hårdvara.

... och alla som har lagg har dåliga datorer menar du?

IQ fiskpinne.

Medlem

nån som vet om spelet släpps 00.00 eller 01.00 via steam? Enligt steam kommer det 01.00 och enligt dice i chat/intervjun tidigare idag kommer det 00.00

Medlem

eär djupt besviken på spelet. det är otaliga buggar. jaghar printscreen på texturer som fattas. saker som ser skumt ut. rena slarv textur buggar.

MP går inte komma åt jag fattar inte varför fz inte gav detta en 3:a jag misstänker fx bara tittar på grafik nu och inte spel inehåll. SKÄMS fz

här kommer ett utdrag på skumma saker i spelet

denna bild säger la allt

en annan kul sak var när mina vänner sprang med skallen före in i en grind och grinden flög all värdens väg!!
och granater! I nu läget är dom lika farliga som sockervadd. seriöst jag vet exakt hur farlig en handgranat är och kill zone på dom flesta granater. men inte hör här kan du i stort sett sitta p en granat utan fara! och ännu värre! inte ens i ett trångt rum e dom direkt lisvfarliga då splitter inte verkar finnas i spelet. samma gäller i stort sett alla raketkastare ingen som helst spräng radie.

Men men lite skoj e det att blåsa skallen ev en finnig fet fjortis men min ljuddämpade Maskinpistol.


signatur

Jag har Ad,hd. inte skäms jag för det!

Medlem

Fermia håll trut.

Medlem

Första intryck: Typsikt DICE + EA = Man släpper ett skönt spel med stor potential - när det funkar...
Det är så random om man kommer in, om man blir kickad av pb, om man lyckas logga in osv osv. Men när man väl är inne så flyter det och det är hur kul som helst.

Men vad sjutton - jag visste ju vad som väntade, så jag borde ju inte ens vara förvånad

Medlem

där stal du vad jag tänkte. och va då håll trut.aa ja glömmer det finns folk i värden som inte kan hålla en vettig debatt. eller komma med motargument. har spelat vidare och funnit många flera lustiga buggar- vad sägs som falla genom värden!!


signatur

Jag har Ad,hd. inte skäms jag för det!

Medlem

Varför skriver folk här? Betan är stängd sen länge. Och till alla som gnäller, LugN! Spelet är nytt och buggar är ju inte helt ovanligt då.


signatur

B lup

Skriv svar