Robot
Lostwinds

Toku och vindanden Enril är tillbaka i mindre format än någonsin. Vi betygsätter Lostwinds Ios-debut.

#lostwinds, #trine, #okami, #patapon


Medlem
Lostwinds

håller med dig linda! efter 40 minuters spelande så kunde jag inte låta bli att rage quit'a och radera spelet från min Iphone! och lägg märke till att jag brukar ALDRIG göra sånt,det här var kanske 1a gången jag lacka ur på ett spel.

det är liksom ett bra spel och man vill ju gilla det och man gör det, men som sagt, om du har tålamod att ramla på varje hopp så varsågod och ge dig in på spelet! (och nej jag är inte usel på att spela). Två andra kompisar slutade med att kasta sina mobil telefoner i marken.

Medlem

Kaching hörs hos mobil tillverkare som behöver fylla ett större sug efter nya mobiler efter det här.

Medlem

Trist att det ska vara så dåliga kontroller, hade sett fram emot det här.

Sen har jag en liten anmärkning angående texten, vill inte verka petig men Ios stavas iOS :).
http://www.apple.com/iphone/ios/

Redaktör
Skrivet av wobert:

Sen har jag en liten anmärkning angående texten, vill inte verka petig men Ios stavas iOS :).
http://www.apple.com/iphone/ios/

Det där är Apples sätt att skriva namnet, enligt svensk grammatik (som defintivt är överordnad företags ofta regelvidriga "grammatik") skrivs egennamn med stor inledande bokstav och resten små.

/Adjunkten


signatur
Medlem

haha "Ragequita" ..

Det där med att kasta sina telefoner i marken ? (Hmm) Nice businessIdea:P Tänk dig själv. Du sitter som programutvecklare, skapar sedan ett spel som gör att även den bäste blir förbannad! Sedan tar du kontakt med till exempel Apple, Sony , Samsung och förklarar för dem att du har det utlimata spelet som kommer att få försäljningssiffrorna på telefoner att kunna öka ytterligare!

Dom laddar ned spelet - Grattis - det är "Full"version.
Allt verkar lockande.
Men det resulterar alltid i att spelaren/Spelarna kastar sina telefoner i golvet.
...ok vet ni vad ? Jag råkade somna på soffan och vaknade nyss till. Behöver nog inte förklara mer:P

Ytterligare en flummig tanke från en antagligen fortfarande sovande man. Zzzz ..Good night!


signatur

William "Låtskrivaren" Prado

1
Skriv svar