Världskrig i Modern Warfare 3

Robot
Världskrig i Modern Warfare 3

Spana in den läckra nya rullen från årets upplaga av Call of Duty-serien.

#call-of-duty-modern-warfare-3


Medlem
Världskrig i Modern Warfare 3

Ser framemot detta, iaf singleplayer! Älskat kampanjen sen början. Multiplayer tiden går nog bort till skyrim och bf3 dock..

Medlem

Nej man kan knappast beskylla senare CoD spel för att vara actionfattiga, har en hel del gemensamt med Michael Bay´s filmer tycker jag. Det är väl lite det problemet jag har med senare delar i CoD seren, för mycket action för lite interaktivitet, ogillar skarpt spel som inte låter en ta egna beslut vilket MW spelen inte verkar göra.

Medlem
Medlem

Hade de byggt det i typ CryEngine 3 eller frostbyte två hade ju ljussättningen de fått en massa gratis(inte så mycket arbete kostar ju att köpa rättigheter) ögongodis i ljussättning, men men handlar väll om stolthet till stor del.

Medlem

WoW. Ser awesome ut

Medlem

är Pvt. Cooper aka "Soap" kvar? Kevin McKidd är ju det enda som är bra med mw-serien

Medlem

Ser förjävligt ut! Samma jävla huvudvärksgrafik och de har dessutom fullkomligt rippat BF3-jingeln. Skojjare av rang!

Medlem
Skrivet av Smekarn:

Ser förjävligt ut! Samma jävla huvudvärksgrafik och de har dessutom fullkomligt rippat BF3-jingeln. Skojjare av rang!

Tyckte också melodin var väldigt bekant.

Medlem

Tack men nej tack.

Inaktiv

Activision...HATA...HATA...HATA!!!!1111

Nej men seriöst jag ser fram emot detta spel. Ska bli jäkligt roligt att lira co-op med mina polare.

Medlem
Skrivet av Profan55:

Activision...HATA...HATA...HATA!!!!1111

+1

Medlem

Äh visst kommer kanske BF3 vara lite mer intressant på multiplayersidan, men jag tror nog MW3 bjuder på en rolig singleplayerkampanj, dock kanske inte till nypris.

Helt sjukt att ett spel som ser så dåligt ut kommer att sälja över 20 miljoner ex

Medlem

Ser bra ut, blir nog ett köp. Får se hur Activision gör med "Elite" skiten i slutändan, det som avgör för min del.

Medlem

Blir väl att tanka för singleplayern om den inte är för kaos.

Medlem

Eftersom de har bevisat vad de kan i onlineplay förut kan de fokusera på att göra massiv SP - då blir det köp från mig.

Låter riktigt trevligt för oss som inte alls är intresserade av onlinebiten.

BF3 verkar ju totalt inriktade på att kräppa CoD på näsan i onlinebiten att det känns inte som SP blir någe vidare där.

Medlem
Skrivet av intro18:

Helt sjukt att ett spel som ser så dåligt ut kommer att sälja över 20 miljoner ex

Ja, tänk att så många kan ha fel.

Men du har kanske samma problem som jag - sunkiga codecs i datorn.

BF3-trailers jag sett är betydligt mer grovpixliga än denna och Syndicate-trailern var knivskarp.

Denna såg riktigt bra ut om inte bäst.

Så jag tar tacksamt emot tips på bra codes för att videor skall se bra ut

Medlem

Oj, var inte detta väldigt likt de tidigare cod spelen nästan 5 år tillbaka? Trodde det skulle se ut lite mer som ett nytt spel. Kommer säkert köpas ändå.

Medlem
Medlem

BF3 må visuellt spöa MW3 men för mig är de två olika spel som kommer spelas till fullo! Ser fram mot att fortsätta storyn!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Vad pratar ni om? Jag är inget Call of Duty fan, men jag kan knappast förneka att detta ser väldigt lovande ut.

Medlem
Skrivet av LariosoDog:
Skrivet av intro18:

Helt sjukt att ett spel som ser så dåligt ut kommer att sälja över 20 miljoner ex

Ja, tänk att så många kan ha fel.

Men du har kanske samma problem som jag - sunkiga codecs i datorn.

BF3-trailers jag sett är betydligt mer grovpixliga än denna och Syndicate-trailern var knivskarp.

Denna såg riktigt bra ut om inte bäst.

Så jag tar tacksamt emot tips på bra codes för att videor skall se bra ut

K-Lite Codec Pack funkar fint här i alla fall.
Länk


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

hoppas Singleplayer är lägre än I mw2 men det är ju inte så troligt.

Medlem

Blev lite smått intresserad av singeplayern enbart.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Eftersom BF3 är ett fail så måste jag tycka detta är kul... Annars har hela hösten gått åt helvete

Medlem

Kanske skön story, värt att ta ner.

Ser ut som skit dock

Medlem
Skrivet av RawSnake:

K-Lite Codec Pack funkar fint här i alla fall.
Länk

Man bugar - tack.

Medlem
Skrivet av Ytje:

http://www.youtube.com/watch?v=RFZrzg62Zj0
det beskriver min åsikt.

+1

Medlem

Det sorgliga är hur assasinera makarov antagligen kommer avsluta kriget.

123
Skriv svar