Spela Battlefield 3-betan med FZ

Robot
Spela Battlefield 3-betan med FZ

Kriga med FZ i betatestet av Battlefield 3, gå med i vår pluton!

#battlefield-3


Medlem
Spela Battlefield 3-betan med FZ

Jag tillåts inte logga in, beror det på att jag inte har early-access?

Medlem

Your are not allowed to login...

Detta blir ju bara värre och värre

Medlem

Du missar inte ett skit, en buggig server browser, fulla servrar och massa felmeddelanden.

Jag kan inte justera grafiken och allt känns precis som i Alphan. 48 early access... my ass...

Medlem

Inte lyckats komma in i spelet. Börjar redan skarpt ogilla battlelog.

Medlem

Va i helv.. Jag får ju inte skapa någon soldat med det namn JAG vill ha. Jag vill inte ha mitt EA handle id som jag bara kludda dit för att asen ville ha ett. Värst av allt är ju att jag inte ens kan logga in på EA's sida. Måste vara så många som vill klaga på dem nu så det inte är sant o.O Värsta beta releasen i historien.

Medlem

hur kommer man in då står bara ''Your are not allowed to login''

Medlem

Battle log förstör hela spelet. Det är det största FAIL jag sett och jag lovar att det är EA som föreslagit eller krävt detta..

Medlem

riktigt nice med blänket från scopsen.. jag gillart!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av krad:

Du missar inte ett skit, en buggig server browser, fulla servrar och massa felmeddelanden.

Jag kan inte justera grafiken och allt känns precis som i Alphan. 48 early access... my ass...

Jaså?
Suget börjar avta isåfall, kanske går och vänta till torsdag iallafall...

Ogillar starkt allt detta skit om Origin, verkar vara skräp till tusen

Medlem
Skrivet av krad:

Battle log förstör hela spelet. Det är det största FAIL jag sett och jag lovar att det är EA som föreslagit eller krävt detta..

håller med, jävla skit
inte fått komma in i spelet än!!

Inaktiv

Såhär går det när EA håller i något.

Ni kan väl inte seriöst tro att det skulle gå smidigt?

Medlem

Jag har spelat några matcher nu. Flyter på hur bra som helst på high på mitt AMD 6950. Options går att ändra när du joinat ett game. Quick Play värkar inte fungera så bra så gå in på server browsern istället. Det ända problemet jag har är att jag blir DCad efter 10-15 min. Vet ej varför :S

Medlem

Verkar ju som om det är något som gör att BF3 inte blir lika populärt som BF2, så äre ju Origin och Battlelog.. med andra ord EA!

Medlem

Nu startar gnällvågen på internet.... som befarat.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Någon annan som får blackscreen när ni startar upp BF3.exe klienten? Jag har installerat senaste NVIDIA drivisarna (Nvidia 470-kort). Quick match -> Join server -> Klienten startar upp, men hänger sig sedan i svartskärm i icke maximerat fönster. Någon som upplever det samma? Håller på att testa att installera om betan igen.

Medlem

Men lugna ned er...det är en beta!
Klart det blir instabilt när miljoner ska spela samtidigt, inte ens World of warcraft klarar ju release dagar.
Man får räkna med sådana här problem.

När allt har fått sjunka in ett tag så tror jag vi kommer älska detta.
Ingen älskade Steam första dagen heller för den delen.


signatur

what we do in life echoes in eternity

Skägg.
10 Chambers

Måste röra mig hemåt, så det kan ta en stund innan nästa laddning medlemmar godkänns.


signatur
Medlem

Jag skönjer en trend. När något är bra/lovande så är det DICE som är ansvariga. När något är dåligt så är det EA som står bakom det.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av SystemIDentifier:

Någon annan som får blackscreen när ni startar upp BF3.exe klienten? Jag har installerat senaste NVIDIA drivisarna (Nvidia 470-kort). Quick match -> Join server -> Klienten startar upp, men hänger sig sedan i svartskärm i icke maximerat fönster. Någon som upplever det samma? Håller på att testa att installera om betan igen.

Jepps får samma problem, kör med ett ATI kort visserligen med de senaste* 11.8 (inte betan som kom idag) drivers.

Bara jag som hittade en server i browsern som körde caspian border?? Man behövde dock ett lösenord....

Medlem

Betan har väll varit uppe max 3 timmar, och det är ju runt en miljon som sitter och ska ladda ner, joina och lira SAMTIDIGT.. att folk inte fattar att allt inte funkar till 100% under en open BETA

Medlem

'Hur kommer man in i ett spel? står bara laddar och inte ett skit händer!

Medlem
Skrivet av SystemIDentifier:

Någon annan som får blackscreen när ni startar upp BF3.exe klienten? Jag har installerat senaste NVIDIA drivisarna (Nvidia 470-kort). Quick match -> Join server -> Klienten startar upp, men hänger sig sedan i svartskärm i icke maximerat fönster. Någon som upplever det samma? Håller på att testa att installera om betan igen.

Låter precis som mig när jag spelade Alphan. Lyckades _aldrig_ få fullscreen att fungera. Testade med beta drivisar o allt. Kör med ett Nvidia GTX 560Ti (som för övrigt är recommended). Tog inte så hårt på det för jag tänkte att ok det är en alpha. Men om de inte ens fixat något sånt tills betan så känns det ju inte ens lönt att prova igen. Helt klart avvakta o köpa hela tills man vet sånna små features som FULLSCREEN fungerar.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

Finns det något sätt ja kan spela early-acces utan att behöva MOH ? typ om man skriva in någon key på ps3? är det någon som har isåfall som kan vara snäll o ge ut om de nu inte kan spela?? vore skit sjysst fan e helt desperat

Medlem

Ansluter på torsdag.

Medlem
Skrivet av twomas:

När allt har fått sjunka in ett tag så tror jag vi kommer älska detta.
Ingen älskade Steam första dagen heller för den delen.

Om det blir ett köp för min del så beror det helt klart på detta, kommer inte köpa ett spel om Origin suger när det lanseras. Jag har klarat mig utan spel från EA tidigare och har inga som helst problem att bojkotta detta bolag. Ser enormt fram emot BF3 men som sagt, Origin (och även Battle log) verkar i nuläget suga rejält.

Medlem

Själv har jag lyckats spelat 1 game på 40 minuter Nu när spelet ska precis ladda där jag får välja klass osv så blir jag disconnectad :/ varenda jävla gång

Medlem

Även om det är frestande så avstår jag från att spela betan. Spelet släpps ju om en månad och innan dess kommer ju Rage, som håller mitt avtryckarfinger upptaget ett tag. Med lite tur så blir RE2 snart spelbart också, vilket betyder mer att spela.

Medlem
Skrivet av Ghostknight:

Med lite tur så blir RE2 snart spelbart också, vilket betyder mer att spela.

Antar att du menar RO 2? Verkar som det blir mer och mer spelbart för var dag som går, till skillnad från EA så lyssnar iaf Tripwire på sina kunder.

Skriv svar