Star Wars: The Old Republic

Medlem

Jag tycker spelet verkar vara ett föråldrat spel med 'förnyad grafik som inte är imponerande'..
Visst spelet kanske har mycket att ge. Men Raida och Questa är typ det största man gör i ett MMORPG och då ska det banne mig vara SKITROLIGT!

kan dom inte göra så strider flyter på år 2011 så ska dom nog lägga ner sin karriär som programmerare.. Hade jag varit programmerare så hade jag sett till att spelet är skitroligt innan jag försöker fixa bra grafik och sånt som inte ens behövs.. fixa en perfekt grund så striderna känns tunga innan man börjar med grafik.. det jag hatar mest i de flesta mmorpg är när man slåss och det ser bara *Dåligt animerat/Fånigt/Klent* ut..

Bara för att titeln är 'Star Wars' så ska man inte acceptera att massa saker är värdelöst som egentligen ska kännas riktigt EPIC.. typ som att slåss med lightsabers som det vore plaströr,
var det så i filmen? ^^

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

På förekommen anledning och med risk för att vara dryg:

[ia=29216; large]

Haha!

Case closed!

Det är bara att ta upp klubban och visa vem som bestämmer i den här grottan Calle!


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

På förekommen anledning och med risk för att vara dryg:

[ia=29216; large]

Haha!

Case closed!

Stå på dig Calle. Belys och ifrågasätt gärna vad reklammakarna påstår.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Tänk ett star wars spel som GTA, Just Cause eller Oblivion? EPIC!


signatur

- For those about to rock, we salute you! - AC/DC

Medlem

Nytt release datum: 20 Dec!!
Ragnarok öppnar sin rekrytering idag så check ous out!

Ragnarok är ett nordiskt gaming community som har funnits i 8 år, och som är aktiva i flera spel. Vi har i dag aktiva guilds i Anarchy-Online, World of Warcraft, Rift och Age of Conan. Våra medlemmar har därför lång erfarenhet och kunskap i de aktuella spelen. Vår spelarbas har medlemmar mellan 16 och 50+ år, med en genomsnittsålder som ligger runt 25+.

Vi strävar efter att upprätthålla en hög standard på våra medlemmar. Vi belönar mogenhet, gott uppförande och sammanhållning över allt annat. Ragnarok är en familj vi alla är stolta över att representera. För att upprätthålla vår sammanhållning och höga standard kräver vi mycket av våra sökande. Våra guildregler och recruitment krav kan verka stränga, men de är nödvändiga för att vi skall skapa en konstruktiv och aktiv miljö för våra sökande och medlemmar.

Ragnarok har skapat sig ett namn i flera spel som ett guild som förespråkar "Fair Play". Vi följer gällande EULA/ToS. Ebay, moneytrading, exploiting, griefing, rasism och generell omogenhet hör inte hemma i Ragnarok. Det sitter andra människor bakom de avatarer du ser på skärmen, och vi förväntar oss att du uppför dig civiliserat när du brukar vårt guildnamn.

I SWTOR kommer vi att spela Sith Empire på en PvP server. Vår förhoppning är att våra val av allies kommer att resultera i att vi placeras på en server med en hög population av nordiska spelare och guilder.

Vi har redan nu över 100st internt rekryterade medlemmar och vi har som mål att med en spelarbas bestående av både Casual och Hardcore vara en av de ledande guilderna i PvP & PvE.

Du hittar våran guildsite/forum här: http://forum.rr-guild.com
och här är våran guild på swtor.com: http://www.swtor.com/guilds/8545/ragnarok

Medlem

OMG! JAG har blivit inbjuden till BETAN IGEN! WTF!!! Dom måste verkligen älska mig eller så vill dom få mig fast i MMORPG träsket igen!

OMG! Hur stor är den chansen? En på miljonen??

Hhahahahahahahaa!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Lirade betan. Det var fult, stelt och tråkigt

Frågor ställer man bäst ingame (Tomb of Freedon Nadd) till Scarzs eller postar i rekryteringsposten (länk)www.swtor.com

Mer information finns på Ragnaroks forum

Öppen för rekrytering: alla klassser

Vilka är Ragnarok?
Ragnarok är ett skandinavisk gaming community, som startade som ett guild i Anarchy Online mars 2003.
Över tid har det blivit många MMO och andra PC spel. För närvarande är Ragnarok representerade som guild i Anarchy Online - Atlantean, World of Warcraft - Aszune (Alliance), Age of Conan - Fury, Terra, The Secret World and GuildWars II. Vi har tidigare haft guild i spel som nu lagts ner.
Ragnarok SWTOR etablerades i early access 2011. Först på PvP server Bloodworthy, därefter har vi som alla andra flyttat till PvP server Tomb of Freedon Nadd.

Vi uppskattar att man spelar på ett vuxet och lugnt sätt, trevlig uppförande och hjälpsamhet. Ragnarok är ett stort community så det finns alla sorters spelare och åldrar (över 18 år), och kan därför inte defineras som varken hardcore eller casual, det varierar ganska mycket beroende på vilka som återkommer och vilka nya medlemmar vi får i varje MMO. Ragnarok SWTOR är för tillfället en blandning.

Vem kan bli medlem i Ragnarok?
Vi är en skandinavisk organisation så därför krävs det att man kan tala antingen danska, norska eller svenska. Ragnarok letar alltid efter dedikerade spelare som brinner för MMO och sin klass och vi ser nästan alltid längre än de närmaste månaden vad beträffar ansökningar, efter att man beviljats medlemskap blir man veteran efter en 30 dagar trial period varefter man anses leva upp till de guild regler som vi upprätthåller. Då söker man i en mer förenklad ansökning till nästa MMO i Ragnarok.

I SWTOR så har vi vissa gear krav och vissa krav på kunskap om sin klass innnan man kan signa upp för operations. Voice over IP är ett krav (vi kör Mumble) för PvE operations och teamed PvP, det är okcås mer personligt vilket vi anstränger oss för i Ragnarok. Det är spelaren vid tangentbordet som blir medlem inte karaktären.

Operations PvE
Ragnarok kör operations på Tisdagar, Onsdagar, Torsdagar och Söndagar. För tillfället kör vi 8 mans operations.
I en typisk vecka har vi på vår raidplanner:
3 operations till Eternity Vault och Karaggas Palace i Nightmare mode och/eller Hard mode Denova Island
3 operations till Eternity Vault och Karaggas Palace i Hard mode och/eller Story mode Denova Island
Vi har också icke-raidplanned Story mode Eternity Vault och Karaggas Palace för våra nyaste medlemmar.

Operations PvP
För tillfället kör vi det nya ranked warzones och också icke-ranked warzones 24/7, och hoppas på mer avancerad PvP skall dyka upp på Biowares roadmap för SWTOR. Guild vs Guild till exempel, det har Ragnarok mycket erfarenhet av från andra MMO:er.

Vad har vi som inte helsvenska guilds har? Både, danskar, och norrmän ;). Gillar man mer än bara svenskar så är det mycket bra community, har själv spelat i fler MMO spel i Ragnarok än swtor.

Mer information finns på Ragnaroks forum

Skriv svar