Aldrig Xbox för Yakuza?

Robot
Aldrig Xbox för Yakuza?

Yakuza-serien har alltid varit Playstation-exklusiv och ingenting tyder på att detta kommer ändras.

#sega, #sony, #microsoft, #yakuza-of-the-end, #yakuza-3


Medlem
Aldrig Xbox för Yakuza?

Jaja, beror väll på hur mycket pengar dom får

Medlem

Så oväntat att ett japanskt företag ställde upp. Föredrar dock när spel är plattformsexklusiva, det betyder att de bara behöver fokusera på en plattform och att det inte finns en "sämre" version med t.ex. lagg eller lågupplösta texturer, eller det löjligaste av allt; plattformsexklusivt innehåll som M$ köper rättigheterna till att få vara ensamma om (GTA4 expansionerna någon?).

Medlem

Det tackar vi för.


signatur

Death is the servant of the righteous.

Inaktiv
Skrivet av über_alles:

Så oväntat att ett japanskt företag ställde upp. Föredrar dock när spel är plattformsexklusiva, det betyder att de bara behöver fokusera på en plattform och att det inte finns en "sämre" version med t.ex. lagg eller lågupplösta texturer, eller det löjligaste av allt; plattformsexklusivt innehåll som M$ köper rättigheterna till att få vara ensamma om (GTA4 expansionerna någon?).

som också finns på Ps3..då är det inte plattformsexklusivt.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av über_alles:

Så oväntat att ett japanskt företag ställde upp. Föredrar dock när spel är plattformsexklusiva, det betyder att de bara behöver fokusera på en plattform och att det inte finns en "sämre" version med t.ex. lagg eller lågupplösta texturer, eller det löjligaste av allt; plattformsexklusivt innehåll som M$ köper rättigheterna till att få vara ensamma om (GTA4 expansionerna någon?).

som också finns på Ps3..då är det inte plattformsexklusivt.

I lol'd. Det var plattformsexklusivt i ungefär ett halvår, iaf The Lost and Damned tillägget. Sen finns det ju "äkta" plattformsexklusivitet i andra spel vad gäller innehåll.

Inaktiv

Det är nog ganska många tacksamma för. Aldrig stött på någon som faktiskt gillar Yakuza-spelserien.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Yakuza-.spelserien är faktiskt väldigt bra

Yakuza 2 har en av de bästa spelberättelserna någonsin.

Medlem

Släpp det på PC

Medlem

Mindre pengar till utvecklarna då.

Medlem

@v1lle3
Ja, och jag är nästan glad över det. Är det inte skönt att de baserar sina val på något annat än inkomstmöjligheterna?


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Proximately:

@v1lle3
Ja, och jag är nästan glad över det. Är det inte skönt att de baserar sina val på något annat än inkomstmöjligheterna?

Jo, men det känns lustigt att företag väljer att göra plattforms-exklusiva spel idag.
Självklart borde alla utvecklare prioritera kvalitet.

Medlem

jag respekterar det som de säger om att de vill hålla sig till sony för att det var där de fick en chans.

men jag tycker det är tråkigt att inte alla som potentiellt vill uppleva spelen får göra det bara för att de valde en annan konsol.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Behåll skiten!

Medlem

Jag har hört mycket bra om Yakuza men jag har bara provat demo och precis som de säger är grafiken och spelkänslan PS2-aktig. Inte för att jag någonsin varit grafikfixerad och jag gillar PS2 men man blir bortskämd av Killzone 3.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

1
Skriv svar