World of Tanks når 5 miljoner spelare

Inaktiv
Skrivet av korosuu:
Skrivet av Katana:
Skrivet av korosuu:

Spelar ingen roll vad för andel av % som ni har för er endast betalar för saker i spelet, om det finns saker att köpa för irl pengar som ger dig en fördel mot andra spelare, då är det pay2win.

Svart och vitt var det ja, inget däremellan.

2+2 =4.

Betala riktiga pengar för att få en edge mot andra spelare som inte betalar = pay2win.

Låter som vilket MMO som helst där ca 1% av spelarna har köpt ec guld/gear/characters. Free2play för alla och dom som kör pay2win ammo är väl värd de 10% extra dmg&penetration dom får. Vilket gör föga skillnad då du behöver mer hjärnceller i WoT´s matcher än lite extra damage. Men om du stör dig på att folk får övertag så kan du ju inte tåla något MMO alls.


signatur

The definition of insanity?

Inaktiv

Avskyr Pay 2 Win spel. Hade förövrigt kunnat bli ett bättre spel om det inte var för att det är mer casual arkad än simulator.
Jag vill spela sånt här: http://www.youtube.com/watch?v=wq81sWJFBos&feature=related


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

Medlem
Skrivet av matte89:
Skrivet av korosuu:
Skrivet av Katana:
Skrivet av korosuu:

Spelar ingen roll vad för andel av % som ni har för er endast betalar för saker i spelet, om det finns saker att köpa för irl pengar som ger dig en fördel mot andra spelare, då är det pay2win.

Svart och vitt var det ja, inget däremellan.

2+2 =4.

Betala riktiga pengar för att få en edge mot andra spelare som inte betalar = pay2win.

Låter som vilket MMO som helst där ca 1% av spelarna har köpt ec guld/gear/characters. Free2play för alla och dom som kör pay2win ammo är väl värd de 10% extra dmg&penetration dom får. Vilket gör föga skillnad då du behöver mer hjärnceller i WoT´s matcher än lite extra damage. Men om du stör dig på att folk får övertag så kan du ju inte tåla något MMO alls.

Javisst. WOW är ju lika mycket pay2win (även om det inte är officiellt) med allt guldköpande, guld som i vissa situationer kan ge en övertaget. Om folk är så kinkiga när det gäller WOT så varför inte även WOW?

Medlem

Kul att det går bra för Wargaming.net. Men det blir sämre för oss "vinnarskallar", för vi tvingas spela mer fler och fler stolpskott ju större spelet blir. Man vill ju att det ska vara svårt att vinna, men inte för att flertalet är värdelösa, utan att motståndet är så fruktansvärt bra.
Och premium är inget måste i WoT. En tier 7 kan piska skiten ur tier 8 och 9... t.o.m. en tier 6 kan göra detta effektivt.

Medlem

Riktigt skoj spel!
Nä nu måste jag logga in och skrapa ihop lite mera xp så jag kan testa den där 122:an på IS nån gång

12
Skriv svar