Ridge Racer Unbounded

Robot
Ridge Racer Unbounded

Finska Bugbear försöker vända en av världens mest stagnerade spelserier. Och efter att ha provkört hoppas och tror vi att de kan lyckas.

#ridge-racer-unbounded, #bugbear-entertainment, #rally-trophy, #littlebigplanet


Medlem
Ridge Racer Unbounded

Verkar faktiskt intressant...


signatur

"Danger gleams like sunshine to a brave man's eyes" - Euripides

Medlem

Ridge Racer - Burnout Edition! woo, komma på eget är jobbigt

zsm
Medlem

Let's jump on the dubstep train!

Medlem

Senaste burnout va ju tristess i kvadrat.
Hoppas detta är mer likt de första burnout spelen.

Medlem

En fråga till Mats... Hur mycket på en skala 1-10 påminner spelet om Flatout serien? (Jag har Flatout abstinens, efter att Bugbear sålt rättigheterna till några gökar som bara gör lågbudgetspel till Wii).


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem
Skrivet av Geisenhausen:

En fråga till Mats... Hur mycket på en skala 1-10 påminner spelet om Flatout serien? (Jag har Flatout abstinens, efter att Bugbear sålt rättigheterna till några gökar som bara gör lågbudgetspel till Wii).

Har man verkligen sålt rättigheterna? Handlar det inte bara om ett utlånat varumärke? Hursomhelst hoppas jag detta spel bibehåller FlatOut-känslan, roligare bilspel får man leta efter!

Medlem

Det är lite som ett renare, snyggare Flatout. Bilarna går i småbitar och omgivningen sprängs på ett övertygande och pampigt sätt. Jag längtar dock forfarande efter ett nytt Flatout-spel, detta kommer inte riktigt att fylla den nischen....

Medlem

Trailern känns lite som APB (ett av det bästa spelen jag kört, nu är det dessvärre sämst).


signatur

If you spank it, you tank it!

1
Skriv svar