Bizarre-utvecklaren om Activisions nedläggning

Robot
Bizarre-utvecklaren om Activisions nedläggning

Tidigare Bizarre-anställda Gareth Wilson berättar om känslorna efter att Activision lade ner den omtyckta spelstudion.

#bizarre-creations, #activision, #enslaved-odyssey-to-the-west, #alan-wake, #vanquish, #splitsecond-2, #rockstar, #red-dead-redemption, #sumo-digital


Medlem
Bizarre-utvecklaren om Activisions nedläggning

Läste rubriken som att Bizarre-utvecklaren snackar om att Activision kommer läggas ned. Kände en extrem lycka i några sekunder innan jag läste underrubriken.

Medlem

Kände precis som dig Jensoid :/

Medlem

hehe samma här.. jag läste det som att "blizzard utveclare lägger ner Activision"

That would have made my day!...

Medlem

Och jag läste precis som er, fick världens glädjeskutt här!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Hatar activision ännu mer nu,, Bizzare gjorde ju Project gotham racing som var så jä*la bra!

Medlem

Precis som de andra så missförstod jag titeln och började dansa av lycka...

Medlem

Haha, missförstod jag med, Men synd att detta hände

Medlem

Snacka om falsk förhoppning när man läste den rubriken.

Moderator | Testpilot

Missförstog jag med...


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Vad är ett "80% och över"-spel?

Medlem

Ja man kan ju drömma om en nedläggnng av Activision och inga mer call of duty hypade spel och bara ett jävligt stort sjutspel nämligen Battlefield 3 med dedicated servers ger vad som helst för att det skulle hända.

Medlem

Värdelös studio kommer inte sakna dom, misslyckades med fan allt

Medlem
Skrivet av Bakkone:

Vad är ett "80% och över"-spel?

Misstänker att han då har i åtanke metacrititcs som samlar ett flertal recensioner och sen tar ut snittbetyget ifrån dem.

Medlem

Det görs för jädra mycket spel. Dom får lugna ner sig lite. Alla kan inte vara "best seller"...bara en!

Medlem
Skrivet av MMHT:

Värdelös studio kommer inte sakna dom, misslyckades med fan allt

Det är ju såklart en fråga om tycke och smak men faktum är att de har förgyllt många aftnar för mig, med väldesignade och gedigna produkter.

Fantastiska 'Geometry Wars', slaget på XBLA endast av Trails HD vad det gäller både speltid och kvalitet. Nytänkande 'The Club', som trots sina brister strävade efter att förnya och kombinerade deras racing erfarenhet i en shooter miljö och slutligen sonens favorit, 'Blur' - ett, i alla fall för mig mer grafiskt spännande, Mario Kart.

Jag kommer absolut att sakna dem - samtidigt som förändring är naturligt och förhoppningsvis i slutet kommer oss spelare till gagn.

Medlem

boohhhooo "Jag läste fel" boohhoo Activision ska inte läggas ner. "Bojkota" boohhoo "COD Suger" boohhooo

Jag hoppas dom lägger ner coca cola. smakar fan så då vill jag inte att någon annan ska dricka.

Medlem

Ännu ett bevis för att folk föredrar nya Halo o Call of Duty istället för nyskapande, originella spel.
Folk måtte helt enkelt gilla spelstilen i Halo o Call of Duty....

1
Skriv svar