Gilla Diablo III, få tillgång till nya bilder

Robot
Gilla Diablo III, få tillgång till nya bilder

Igår var det Ubisoft som ville ha fler Assassin's Creed-älskare, idag är det Blizzard som suktar efter fler Diablo 3-fantaster.

#diablo-iii, #blizzard, #warcraft


Moderator | Testpilot
Gilla Diablo III, få tillgång till nya bilder

Fett löjligt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv

så blizzard kör med utpressning numera... (vi släpper diablo 3 när vi får in 3 miljoner förhandsbokningar)...

Medlem

Diablo 3 kommer 2012. Detta kommer avslöjas på Blizzcon.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Vilket trams.

Medlem

Facebook igen och igen och igen. snälla sluta med den skiten =(
tänker då inte "gilla" ._.

Medlem

Jävla dumheter dom håller på med, jag tänker fan inte "gilla" nått, den dagen jag skaffar facebook e den dagen då grisar flyger och det är minusgrader i Helvetet


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:

Jävla dumheter dom håller på med, jag tänker fan inte "gilla" nått, den dagen jag skaffar facebook e den dagen då grisar flyger och det är minusgrader i Helvetet

Tror det är dags för dig att skaffa facebook i så fall. The Duke tänker bevisa en gång för alla att grisar kan flyga och att helvetet är svinkallt redan i år

Medlem

Tur att jag väljer att "ogilla" då, billigt reklamknep, dessutom släpper de materialet i vilket fall som helst för att få mer reklam ^^

Medlem

Ser inte syftet, jag väntar på spelet. Filmer, bilder osv är inget jag är i behov av. Det kommer väl en samlarutgåva av detta spelet också proppad med material av den typen, som iofs sedan hittar ut på nätet senare ändå. Vi har sett gameplay och annat nu, kanske bara är jag som faktiskt bryr mig om ett releasedatum och ser fram emot spelet och ger böveln i hur mycket bilder de tänker publicera.

Medlem

Har inte facebook längre Arbetade hårt på att få bort skiten. Tänker inte skaffa det igen för det här :I

Medlem

orka. kommer väll inte förns 2020 endå

Medlem

Redan gillat. Men inte för att få se fler bilder.

Medlem

Blizzard är inte längre hardcore, dom kan lika gärna börja göra indie games som alla ska kunna spela. Tappat hoppet nästan helt om diablo 3 =/

Blizzard har la aldrig vart hardcore eller?
Spelade ju Diablo 1 & 2, Warcraft 2 & 3 och Starcraft som 12 åring. Det är inte världens mest komplicerade spel.

Visst är kanske Starcrafts pro-multiplayer community ganska duktiga, men över lag skulle jag nog inte kalla Bizzards spel hardcore.

Inaktiv

"Zymac skrev

Jävla dumheter dom håller på med, jag tänker fan inte "gilla" nått, den dagen jag skaffar facebook e den dagen då grisar flyger och det är minusgrader i Helvetet "

håller med totalt...

Medlem

Samma löjliga trams för att få se BIL-LISTAN några dagar tidigare till tdu2, sedan visade den sig vara ramaskri ynklig.. (bl.a inga Lamborghini's).

Många röstare ville starta en anti-gilla lista efter det.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av kaem79:

så blizzard kör med utpressning numera... (vi släpper diablo 3 när vi får in 3 miljoner förhandsbokningar)...

Utpressning? Hahaha du driver med mig?

Alla ni klagande fåntrattar är så skrattretande korkade. Jag har fan svårt att tro att ni verkligen är på riktigt.

"OMGZ TEH EVUL BLZZURD" Så himla fjantiga dumbommar ni är som klagar hahaha

Allt detta hatande mot Blizzard är patetiskt. Det kommer visst alltid ut några korkade människor så fort det skrivs något om Blizzard och skriver sina enfaldiga dumma kommentarer.
Och allt facebook hatande är ännu roligare. Ni är så tuffa och alternativa som hatar populära media, rofl.

Medlem
Skrivet av d2004:

Facebook igen och igen och igen. snälla sluta med den skiten =(
tänker då inte "gilla" ._.

Gör inte det då?! Herrejävlar ni är då helt bortblåsta.

De som är normala människor och hängivna fans till spelserien och Blizzard har dock inget problem med att faktiskt visa sitt stöd och att dom gillar det.

Ni gnäller som om det var jordens undergång, det är ju bara patetiskt.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Nomz:
Skrivet av kaem79:

så blizzard kör med utpressning numera... (vi släpper diablo 3 när vi får in 3 miljoner förhandsbokningar)...

Utpressning? Hahaha du driver med mig?

Alla ni klagande fåntrattar är så skrattretande korkade. Jag har fan svårt att tro att ni verkligen är på riktigt.

"OMGZ TEH EVUL BLZZURD" Så himla fjantiga dumbommar ni är som klagar hahaha

Allt detta hatande mot Blizzard är patetiskt. Det kommer visst alltid ut några korkade människor så fort det skrivs något om Blizzard och skriver sina enfaldiga dumma kommentarer.
Och allt facebook hatande är ännu roligare. Ni är så tuffa och alternativa som hatar populära media, rofl.

Vad är poängen med din post? Det enda man får utav det där är att du kallar folk idioter för dom har en åsikt och tragiskt du behövde så många meningar för att kunna utrycka dig.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Nomz:
Skrivet av kaem79:

så blizzard kör med utpressning numera... (vi släpper diablo 3 när vi får in 3 miljoner förhandsbokningar)...

Utpressning? Hahaha du driver med mig?

Alla ni klagande fåntrattar är så skrattretande korkade. Jag har fan svårt att tro att ni verkligen är på riktigt.

"OMGZ TEH EVUL BLZZURD" Så himla fjantiga dumbommar ni är som klagar hahaha

Allt detta hatande mot Blizzard är patetiskt. Det kommer visst alltid ut några korkade människor så fort det skrivs något om Blizzard och skriver sina enfaldiga dumma kommentarer.
Och allt facebook hatande är ännu roligare. Ni är så tuffa och alternativa som hatar populära media, rofl.

Vad är poängen med din post? Det enda man får utav det där är att du kallar folk idioter för dom har en åsikt och tragiskt du behövde så många meningar för att kunna utrycka dig.

Jag tror vad han førsøker få fram ær att folk på FZ ser allting i extremer; svart eller vitt. PC eller konsol. Gilla eller ogilla. Nær folk på fz ser den andra extremen så børjar de basha.

Medlem

FB är en stor fet plats för gratisreklam inte undra på att företagen är iviriga att ligga på fejjan.

Medlem

Jag är jättebesviken på Blizzard. Det här var det värsta de gjort. Hur kan de bara göra något sådant! Förstår de inte att de gör folk jätteledsna? Usch och fy!

(och blä)

Löjligt, nu börjar de efterapa varandra helt och hållet...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

spelet kommer ut vare sig eller inte. så cba att gå med på deras "demand"

Medlem
Skrivet av Nomz:
Skrivet av d2004:

Facebook igen och igen och igen. snälla sluta med den skiten =(
tänker då inte "gilla" ._.

Gör inte det då?! Herrejävlar ni är då helt bortblåsta.

De som är normala människor och hängivna fans till spelserien och Blizzard har dock inget problem med att faktiskt visa sitt stöd och att dom gillar det.

Ni gnäller som om det var jordens undergång, det är ju bara patetiskt.

Man kan ju undra vem som är helt bortblåst
Du bevisa bara att du är en väldigt mogen individ.
normala mä....
inget ide att kommentera med folk som dig :3 vet inte ens varför jag gjorde det.

blizz värkar gilla att leka som alla andra barn på facebook, om X gillar så gör jag nåt

Medlem
Skrivet av Nomz:
Skrivet av kaem79:

så blizzard kör med utpressning numera... (vi släpper diablo 3 när vi får in 3 miljoner förhandsbokningar)...

Utpressning? Hahaha du driver med mig?

Alla ni klagande fåntrattar är så skrattretande korkade. Jag har fan svårt att tro att ni verkligen är på riktigt.

"OMGZ TEH EVUL BLZZURD" Så himla fjantiga dumbommar ni är som klagar hahaha

Allt detta hatande mot Blizzard är patetiskt. Det kommer visst alltid ut några korkade människor så fort det skrivs något om Blizzard och skriver sina enfaldiga dumma kommentarer.
Och allt facebook hatande är ännu roligare. Ni är så tuffa och alternativa som hatar populära media, rofl.

Något som är patetiskt är folk som känner att dem måste peka och gapa fula ord för att kunna hävda sig i samhället... Riktigt patetiskt.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

AW8
Medlem

Mycket rage på FZ som vanligt, mycket bra.

Allting går enligt planerna!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem
Skrivet av AW8:

Mycket rage på FZ som vanligt, mycket bra.

Allting går enligt planerna!

hahaha

Medlem
Skrivet av Dalthor-san:
Skrivet av AW8:

Mycket rage på FZ som vanligt, mycket bra.

Allting går enligt planerna!

hahaha

1+

Att de försöker få uppmärksamhet på facebook kan ju vara ett smart drag med tanke på hur stort det är. Det konstanta bashandet på blizzard verkar ju ha blivit den nya trenden dock.

Folk har väl inget annat att klaga om när det kommer till blizzard så för att kunna hävda sig överhuvudtaget får de väl ta det lilla där är och basha til' their hearts content.

12
Skriv svar