Det här kommer du att spela på Facebook snart

Robot
Medlem
Det här kommer du att spela på Facebook snart

borde vell stå pc/mac/linux mm.. kanske till och med mobil
annars så tycker jag död åt facebook och allt på det


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Falskt påstående i rubriken... kommer jag inte alls att göra.

Medlem

Inte jag heller.................................................... Ser ut att vara ett tråkigt farmwille liknande spel som ingen spelar förutom dom som inte har nått liv...


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

Ja vad är det för konstig rubrik?
Borde det inte vara, "Här är spelet du snart kommer kunna spela på Facebook".

Medlem

Zynga klonar ännu ett spel, släpper det på en meningslös hemsida och tjänar miljarder.

Slow news day?

Medlem

ren kopia med modeller från andra zynga spel
tråkigt

Det Zynga utvecklar är inte "spel".

Medlem
Skrivet av Rock Angel:

ren kopia med modeller från andra zynga spel
tråkigt

Ja, uppenbarligen står Mark för sitt ord i att han hatar innovation.


signatur

Murphy's lag är min ofrivilliga livsfilosofi.

Medlem

Har inte FB, så nej det kommer jag inte att göra.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Sweeeet, fler som kommer att spela på facebook ist för att arbeta


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Facebook, vad är det?

Medlem

Har väl aldrig riktigt brytt mig om varken Facebook eller Zynga, med efter Pincus kommentar om sin "avsky för innovation" så kan jag knappast placera dem högt på min topplista för respektabla utvecklare. Påminner om ett sånt där kinesiskt företag som gör usla kopior på populära produkter, som Ophone, HiPad, Chintendo Vii etc.

Medlem

Helvette heller att jag tänker spela nåt skitspel på facebook, borde inte ens få kallas spel. Tillhör inte gamingvärlden.

Medlem

Det här kan jag till och med tänka mig att testa.

Medlem

Kan bara instämma i att detta bara verkar vara ett sätt att tjäna pengar på. Har testat ett par spel som (trots den "barnvänliga" grafiken) från början verkat intressanta för att sedan upptäcka att man självklart inte kan spela det själv (måste ha kompisar som anställda till exempel) eller så får man vänta i evigheter på att en viss tid ska passera (såvida man inte orkar vänta och är desperat och betalar en mindre summa pengar). Det tråkiga är att detta är ett sjukt lätt sätt att tjäna pengar på eftersom dessa spel har en otroligt stor skara spelare och då räcker det att bara några procent av dessa betalar för att tjäna miljoner på varje spel. Gillar inte denna utveckling alls, det här kommer ta död på allt vad kreativitet heter om det får fortsätta. Jag menar vem kommer göra spel som kostar flera miljoner att framställa och tar dessutom lång tid att få fram när man kan ta ett gammalt spel, ändra lite på det och sedan tjäna miljoner på nästan ingen tid och kostnad alls.

Medlem

Man kan ju hoppas att det leder till något bra, och att några "causual gamers" får intresse för riktiga spel.

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Kan bara instämma i att detta bara verkar vara ett sätt att tjäna pengar på. Har testat ett par spel som (trots den "barnvänliga" grafiken) från början verkat intressanta för att sedan upptäcka att man självklart inte kan spela det själv (måste ha kompisar som anställda till exempel) eller så får man vänta i evigheter på att en viss tid ska passera (såvida man inte orkar vänta och är desperat och betalar en mindre summa pengar). Det tråkiga är att detta är ett sjukt lätt sätt att tjäna pengar på eftersom dessa spel har en otroligt stor skara spelare och då räcker det att bara några procent av dessa betalar för att tjäna miljoner på varje spel. Gillar inte denna utveckling alls, det här kommer ta död på allt vad kreativitet heter om det får fortsätta. Jag menar vem kommer göra spel som kostar flera miljoner att framställa och tar dessutom lång tid att få fram när man kan ta ett gammalt spel, ändra lite på det och sedan tjäna miljoner på nästan ingen tid och kostnad alls.

This.

Medlem
Medlem

Tycker FZ inte ska nämna "Ansiktsbok" här så att man inte förstör FZ:s rykte för mycket som en seriös gamingsite... :). Själv tycker jag FB är ett otyg där folk har alldeles för lite insikt om vad de delar med sig på nätet, och alla dess "spel"... suck. Hellre en god dos Mario 3 eller Metroid på NES än någon FB-dynga de kallar för "spel". Halva jobbet sitter och bygger sina trädgårdar eller klickar runt och skaffar sina "vänner" utan att göra det de skall göra.

Och jag håller med de andra här, Zynga = Copy & Fail.

1
Skriv svar