Shaun White Skateboarding

Robot
Shaun White Skateboarding

Shaun White kommer tre år för sent till festen och har dessutom glömt att ta på sig byxor. Pinsamt, rödtott.

#ea-black-box, #skate, #shaun-white-skateboarding, #ubisoft, #de-blob, #skate-it


Medlem
Shaun White Skateboarding

hahahaha.....


signatur

Never trust a game master with a big smile on his face

Medlem

Där ser man, trodde på bättre, men ska det inte vara skrapsår, sist på minussidan?

Mvh

Medlem

Det hade jag inte trott, trodde det skulle vara en skate-utmanare, men där ser man.


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Haha SÅGAT!

Men.. "...är Shaun White Skateboarding ändå bättre än hela Tony Hawk-serien." But why? Tony hawk 3 was teh shit


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Haha hur kunde folk tro att detta spel skulle utmana skate?
Man såg ju direkt att det var skrääääääp..

Medlem

QueIoR: Tony Hawk 4 var väl det sista som var bra i TH-serien, men man ska inte förkasta den serien, visst att den blev helt absurd efter TH4, men det var ett bra lir annars.

Moderator | Testpilot

på E3 såg detta faktiskt rätt coolt ut ;O


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skägg.
10 Chambers

Jag försökte gå tillbaka till Tony Hawk efter att ha testat Skate 3 men fasonen vad stelt det var i jamförelse. Det hade nye åldrats med värdighet.


signatur
Medlem

jag måste då bara säga att jag tycker bättre om tony hawk serien än skate serien :/

Medlem

Visste att det här skulle bli skit efter att jag såg första gameplayfilmen. Ubi massproducerat.

Medlem

THPS 1 - 4 är fantastiska. Men sen gick de åt helvete. Tur var att skate kom o visade var skåpet ska stå!

Medlem

Ingenting kommer knuffa ner Skate2 från tronen!!
3an var lite meeh tbh.

1
Skriv svar