Guitar Hero World Tour-låtlistan är här

Medlem

19. Creedence Clearwater Revival - "Up Around The Bend" wohoooo!!!!!!!!!!!


signatur

B lup

Medlem

Gief Sum 41 och liknande.

Medlem

Kent!! Oasis, Nirvana, Foo Fighters, Jimmy Eat World... JA!
Saknas bara nån låt med Manic Street Preachers, men det kommer nog aldrig hända


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

60. Paramore - "Misery Business"
45. Lynyrd Skynyrd - "Sweet Home Alabama (Live)"
49. Michael Jackson - "Beat It"
19. Creedence Clearwater Revival - "Up Around The Bend"
<3


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Var en del roliga låtar.
Michael Jackson - Beat It känns lite sådär, går den att spela på gitarr?
Men när man läst tidigare listor på GH-spelen, så har jag knappt kännt igen några låtar. Men oftast är dom flesta grymma, så det är svårt att säga utifrån såna här listor. Oftast har man kanske bara hört 5-6låtar av alla, sen kan ju resten vara asgrymma med, bara att man aldrig kommit i kontakt med dom tidigare.
Men givet köp.

Vafan menar du med "går den att spela på gitarr"? Har du inte ens hört låten!? Självaste Eddie Van Halen spelar ju gura på Beat It! 30 secs shredd solo också!

Medlem

BYOB

Men asså vad fan gör Tokio Hotel på skivan, Ben & co. har inget att göra med rock, BORT säger jag bara.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Det lär ju komma till PC också! Vill ha :/

Medlem

Helt oki, låt lista, kul att dom än i den minsta möjliga skala snappat upp att det är mer känsla att låtsas spela en låt live som faktiskt åckså spelas live.
Hoppas dock dom skippar thps inslagen med bossar och annart skit dom sabbade gh3 med, gh2 är ett lysande exempel på hur det ska se ut.

Medlem
Skrivet av Hymer:

Btw är det detta GH som kommer med trummor å skit?

Japp.

Instämmer med att det var en trevlig låtlista. De som är missnöjda bör tänka på att det är omöjligt att göra alla nöjda, och att dom fokuserar på låtar som funkar bra att spela och blandar stora namn med mindre pärlor, vilket är väldigt bra både för spelet och för att sprida ny musik till människor.

Medlem

ganska nice låtlista många låtar som man inte känner igen bara

Medlem
Skrivet av rolle90:

Ingen Disturbed Ingen In Flames Ingen Scar Symmentry

Eller Sonic Syndicate! Dom har ju spelat i GH-båset senaste 2 åren på Games Convetion, nere i Tyskland! Jag trode nästan det va givet att dom skulle ha med en låt i år!

Även om jag nu inte direkt kan klaga på dom andra låtarna... Mycket vill ha mer!


signatur

8)

Medlem

Va faan gör TokioHotel på Listan?! :S Är det ett skämt eller vad? Usch säger jag bara!
I övrigt verkar det ganska bra! ) Kommer bli jätte skoj!

Medlem

Lost Prophets - "Rooftops (A Liberation Broadcast)"
30 Seconds To Mars - "The Kill"
Paramore - "Misery Business"
Muse - "Assassin"
Lenny Kravitz - "Are You Gonna Go My Way"
Linkin Park - "What I've Done"

Medlem

Freak on a Leash! Fan va nice!

Inaktiv
Skrivet av fakerlin:

Detta blir skitkul. Någon som vet när RB2 kommer till sverige för övrigt?

Finns det någon som vet det? Bara att titta på hur det gick för första rock band här i sverige, jag skulle inte våga lita på något dom säger angående release datum förän sakerna finns i affären....

Medlem

men vart är Red Hot Chili Peppers då?????


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem

Ohhh men va fin lista!

Dream Theater - Pull me Under

Tro mig, det är inte för inte de har yngsta hall of fame trummisen någonsin.

Pull Me Under

Mars Volta - L'Via L'Viaquez

Halvt psykadeliskt, halvt genial musik från genial skiva!

L'Via L'Viaquez

Sen är de ju lite smått och gott i form av MJ - Beat It, Muse - Assassin (varför inte Map of Problematique?), Jon Bon Jovi - Living on a Prayer osv.

Men som jag fattat det ska nya vara mycket mer öppet för nerladdningsbara låtar?

Medlem

Ballt att Tool har flest låtar denna gång...

Pretty awesome!

Inaktiv

Vad fan är det här?
Vad hände med metal?
ändå om det nu skall sjungas så behöver det ju inte vara abba varannan låt?
fy fan vad besviken man blev :S
grymt dåligt!!!!!
the strongest ones stay real

Medlem

Mer metallica tack ^_^ Jag vill juh spela Seek n destroy lr Master of puppets, fast trapped under ice e guld också

Medlem

När får vi se millencolin i spelen

Så länge blink 182, Jimmy eat world etc. finns med så finns det sug efter spelet.

Inaktiv

Oasis - "Some Might Say"

Min favorit! <3

Inaktiv

Ville se Aerosmith - Dont want to miss a thing och Red hot chilli peppers - Californiacation i GH 4, men det blir att man gillar dom flesta låtarna efter att man har spelat dom ett tag.

Medlem
Skrivet av Kexmannen:

Mer metallica tack ^_^ Jag vill juh spela Seek n destroy lr Master of puppets, fast trapped under ice e guld också

Bortskämda unge! Du vet väl om att de har släppt 12 nya låtar till GH3 med Metallica?

Och du vet väl om att det kommer att komma ett Guitar Hero: Metallica? Så sluta whina och vänta tills GH:M kommer ut med alla dina favorit Metallica låtar.

Inaktiv

Grymt att dem har tat med Tool !! så in i helvete bra !


signatur

"Hit me!"

Inaktiv

Och så har dem Kent - "Vinternoll2" med ! haha vad fan ?


signatur

"Hit me!"

Medlem

äntligen är Jimmy Hendrix med!!! purple haze live (bugar man inte nu har man inget med GH att göra! )

Inaktiv
Skrivet av davve_7:

Vad fan är det här?
Vad hände med metal?
ändå om det nu skall sjungas så behöver det ju inte vara abba varannan låt?
fy fan vad besviken man blev :S
grymt dåligt!!!!!
the strongest ones stay real

word. är riktigt besviken för att dom ska banna metal för att det ska sälja bättre. alla vet ju att metal e så farligt

Inaktiv

Väldigt bra låtlista, men missar In flames och rhcp

Inaktiv

Ted Nugent - Stranglehold är ju med! Bara det gör ju hela spelet köpvärt.

123
Skriv svar