Nästa Metal Gear Solid till iPhone

Medlem

Skitnyheter...

Medlem

MEN FAN TA KONAMI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem
Skrivet av ptr:
Skrivet av CodeMasterMike:

Förstår inte meningen till att släppa spel till mobiler... Hade det inte varit bättre med PSP (DS kanske?) om det nu ska vara "handheld"-spelande?

Det kommer du inte förstå tills du har en iPhone heller. Säger bara att appstore är fan det bästa som hänt i mobilsammanhang. Hero of Sparta t.ex. eller varför inte fieldrunners. Spelar alltid en 20min på mobilen innan jag går och lägger mig
Många spel ser ju till och med bättre ut än vissa wii-spel.

Jag tycker nästan det är dags för en egen del för iPhone på forum-delen.

Håller med dig, är grymt chockad över vad min iPhone kan göra, glad att ett topspel som MGS kommer på den. Men ett nytt spel till 360n hade varit bättre, inte 4an. Har alla konsoler + iPhone anyway så det är omöjligt o göra mig besviken.

Inaktiv
Skrivet av SWEBarb:

HAHA tough luck 360 ägare det såg ju att komma dit men icke..

Tur att man tycker MSG är skitdåligt då : )

Inaktiv

Tråkigt :/ Blir att konvertera sig själv till Ps3!

Spelade Msg4 i helgen och fastnade direkt.

Medlem

Undrar om det är ett helt nytt spel, eller om det bara är Metal Gear Solid Mobile med touch?

Medlem

haha synd NAT.

Fargo stackare


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Märkligt att Fz inte nämnde något om att även DanceDanceRevolution S Lite, SILENT HILL The Escape och Frogger även kommer ifrån Konami i denna Månaden.

Medlem

men för fan Konami!?! varför inte lägga ner energi på att göra ett nytt MGS till Playsattion 3 istället!?!

Medlem

Starta en ny Metal Gear story! Snakes kapitel är avslutat, pröva något nytt i samma spelvärld.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Skrivet av Dragontail00:

Inte allt för oväntat. I adressen så stod det ju /mgst/

vad skulle d annars va om inte touch?
thailand? typhoon? try again?

Metal Gear Solid Tresexti såklart!

12
Skriv svar