OutRun till PSN och XBLA i vår

Robot
Medlem
OutRun till PSN och XBLA i vår

Sweet, är dock rädd för att det släpps till XBLA och PSN USA/Japan i vår och PSN EU 2010. Har Super Street Fighter HD remix släppts till PSN EU ännu?:\


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Yes!! Ska bli kul att köra mot andra spelare :-D.

Medlem

Blir ett givet köp.

Medlem

Ser ut som ett nutida ridge racer med tanke på bilhanteringen. Blä

Medlem
Skrivet av N3m35i5:

Sweet, är dock rädd för att det släpps till XBLA och PSN USA/Japan i vår och PSN EU 2010. Har Super Street Fighter HD remix släppts till PSN EU ännu?:\

Köp det i PSN:US storen då?

Medlem
Skrivet av Droopydawg:
Skrivet av N3m35i5:

Sweet, är dock rädd för att det släpps till XBLA och PSN USA/Japan i vår och PSN EU 2010. Har Super Street Fighter HD remix släppts till PSN EU ännu?:\

Köp det i PSN:US storen då?

Hur gör man egentligen med betalningen? Man ska ju mata in en adress där man bor. Jag bor ju inte i USA och kredikortsinformationen borde väl berätta det? Eller? För annars ska jag in och köpa Castlevania från US PSN direkt!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

OutRun har verkligen charm måste jag säga älskade det gamla arkad spelet


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av warh0g:
Skrivet av Droopydawg:
Skrivet av N3m35i5:

Sweet, är dock rädd för att det släpps till XBLA och PSN USA/Japan i vår och PSN EU 2010. Har Super Street Fighter HD remix släppts till PSN EU ännu?:\

Köp det i PSN:US storen då?

Hur gör man egentligen med betalningen? Man ska ju mata in en adress där man bor. Jag bor ju inte i USA och kredikortsinformationen borde väl berätta det? Eller? För annars ska jag in och köpa Castlevania från US PSN direkt!

Det ska funka ändå vad jag har hört. Har inter testat det personligen men ska nångång. Annars är det väl bara att testa, vad kan hända förutom att köpet går igenom?


signatur

Videomupp

KoP
Medlem

Asch, hade hoppats på den gamla klassiska versionen av OutRun.. :/ Blir inget köp.

Medlem

Trailern kändes lite som en lavalampa... förtrollande.

Medlem
Skrivet av warh0g:
Skrivet av Droopydawg:
Skrivet av N3m35i5:

Sweet, är dock rädd för att det släpps till XBLA och PSN USA/Japan i vår och PSN EU 2010. Har Super Street Fighter HD remix släppts till PSN EU ännu?:\

Köp det i PSN:US storen då?

Hur gör man egentligen med betalningen? Man ska ju mata in en adress där man bor. Jag bor ju inte i USA och kredikortsinformationen borde väl berätta det? Eller? För annars ska jag in och köpa Castlevania från US PSN direkt!

Jag har själv både PSN US och EU och har köpt saker i båda butikerna och det har gått hur bra som helst


signatur

Spelar på: PC, PS3, PS4
PSN ID: dedday

Medlem

Nej tack!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Alltid trevligt med mer live arcade innehåll. Sen att spelet inte ser nått vidare ut :).

Inaktiv

Det här kan nog bli jävligt skoj online.

Medlem
Skrivet av dedday:
Skrivet av warh0g:
Skrivet av Droopydawg:
Skrivet av N3m35i5:

Sweet, är dock rädd för att det släpps till XBLA och PSN USA/Japan i vår och PSN EU 2010. Har Super Street Fighter HD remix släppts till PSN EU ännu?:\

Köp det i PSN:US storen då?

Hur gör man egentligen med betalningen? Man ska ju mata in en adress där man bor. Jag bor ju inte i USA och kredikortsinformationen borde väl berätta det? Eller? För annars ska jag in och köpa Castlevania från US PSN direkt!

Jag har själv både PSN US och EU och har köpt saker i båda butikerna och det har gått hur bra som helst

Nice, ska testas! (När jag fått lön )


signatur

Welcome to the Manglerdome

1
Skriv svar