Battlefield Heroes

Medlem

Spelade lite men var inte så imponerad. Spelet var ok men det var förvirrande när man försökte joina en server. Ibland hittade den ingen passande server säger den men man vet inte varför. jag bytte "hjälte" och då kunde det gå. Det skulle ju varit bättre om man sett vilka färdigheter som saknas och så får man välja vad man ska joina som.


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

Medlem

Måste hålla med om att det är ett sjukt roligt...och buggigt spel.

Medlem

Japp skit irriterande med alla buggar och laggar som kommer:evil:


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Var hittar man alla servrar?

Jag vet inte vart man ska gå.

Medlem

"Error
You were disconnected (15)"

Ungefär så långt har jag kommit i det spelet sedan jag installerade det för drygt en vecka sedan.
Är det alltid lika toksvårt att bli matchad och komma in på en server?

Medlem

Våldsamt roligt spel!

Om ni tycker att det är tråkigt att lira ensamma så finns det en Svensk Battlefield: Heroes grupp vid namnet Anrop.se, läs mer om det på www.anrop.se eller titta in på Teamspeaken, alltid roligare när man är fler!

Anrop.se, ett Svenskt community för virtuella soldater

Btw! Jag heter b0dybag, b00dybag eller Hjerpeskans in-game

Medlem

Vår BF:H server är uppe!

IP: 91.198.152.227
Port: 20767

Klicka här för att lägga till vår server i dina favoriter

Inaktiv

Spelet är kul är lvl 11.

Inaktiv
Skrivet av Zark:

"Error
You were disconnected (15)"

Ungefär så långt har jag kommit i det spelet sedan jag installerade det för drygt en vecka sedan.
Är det alltid lika toksvårt att bli matchad och komma in på en server?

Nej det är det inte.

Medlem

Oj här va de dött!

Någon som lirar BF H nu?

Söker relativt skillad kille över 16 år till våran clan!

Medlem

Läste den gamla artikeln om Battlefield: Play4Free för någon timma sen. Så jag vart sugen på att lira lite BF: Heroes. Men tydligen så vill inte DICE och EA att jag ska spela skiten.. Då jag får lag spikes var 5:e sekund, typ.

Sitter och försöker fixa det nu.. Än så länge har jag inte kunnat lösa det. Verkar som om att det är SJUKT många som har det här problemet och DICE och EA verkar ignorera communityt angående detta problem. De har inte svarat på något inlägg kring det här problemet..

Usch! Någon här som kanske har en fix?

123
Skriv svar