Army of One

Medlem
Army of One

Tja det känns så. Har lirat igenom Call of Duty 4, Call of Duty Modern warfare 2, gears of war 1+2, battlefield bad company 2, ensam.

Visst, kul att lira FPS, det tycker jag alltid, men när man suttit och nött i fler timmar än jag vågar räkna ihop utan någon polare bredvid som glatt stöd eller hårdnackad killermachine så ledsnar man. Jag vet inte hur många gånger jag suttit på "snatch&grab" ensam och dött och åter dött av den där jääävla Juggernauten som kommer då man precis norpat åt sig laptopen på ungefär halva banan. Svurit, stängt av konsolen, provat igen, fortsatt svära när jag åter dör på målsnöret... gång efter gång efter gång!

Jag har ju ännu inte provat XBOX-LIVE men inser ju att jag för varje sekund av ensamhet kommer närmare och närmare ett LIVE-konto.

Idag har jag kört "Estate takedown" på hardened. Det är alltså Modern Warfare 2 och Spec-Ops vi pratar. Delta missions.
Jag dör och åter dör. Igen. Och igen. Ja ni fattar. Det är ju kul att testa nya strategier och komma lite längre för varje gång. Men efter 2 timmars försök utan att lyckas hela vägen så ger jag upp.

Antingen får jag köpa en sån där japansk människorobot som kan lira med mig och på knackig svenska uppmuntra och trösta mig när det går åt helvete... eller så får jag köpa en vän som kan lira med mig.

Ska se vad jag ska bjuda på idag.. hmm hmm... nåt fint ska det bli

Mitt favvovapen of all times! Är efter den här bilden är tagen uppgraderad med tactial foregrip och ljuddämpare. Smaskigt!

För er som inte fattar är det airsoft.

#blogg

Medlem
Army of One

Att köra på LIVE utan vänner är som att spela pingis själv mot en vägg... det funkar, men är inte särskilt kul. När jag körde på min Xbox så var det med vänner, men nu när de flesta av mina vänner kör på PC så har mitt LIVE konto gått ut och jag tänker nog inte förnya. Som sagt, att spela med randoms (som vi kallar dom) är inte alls i närheten lika kul som att spela med vänner.

Medlem

Så jag kan lika gärna skjuta mig i huvet med geväret ovan... trist. Jag har ju en massa vänner som lirar, men de kör ps3. Själv är jag för jävla fattig för att köpa upp mig på en sån konsol. Plus att jag har en massa bra spel som jag gillar till min kryssbox. Får ta mig en rejäl funderare på om jag inte ska byta konsol alltså. Kanske är värt det ändå. Man får ju ut lite mer av spelen!

1
Skriv svar